تیم‌های پرطرفدار مثال آمریکا برخورد می‌کنند/ خطیر گفت به خاطر هواداران در CAS مانور می‌دهیم


تیم‌های پرطرفدار مثال آمریکا برخورد می‌کنند/ خطیر گفت به خاطر هواداران در CAS مانور می‌دهیم

یک عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید رفتار تیم‌های پرطرفدار همانند آمریکا است و از دو قدرت هوادار و رسانه علیه مخالفان خود استفاده می‌کنند.

به گزارش سادس، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره هجمه تیم‌های پرطرفدار علیه کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال و مخالفت با آرای این کمیته‌ها گفت: آن‌ها مجبورند رای را قبول کنند. البته به زور قبول می‌کنند چرا که عدالت‌خواهی در وجود ما نیست و با آن بیگانه هستیم. برای ما عدالت وقتی خوب است که موجب بهره‌مندی‌مان شود. در همه جا هم این اتفاق رخ داده و مختص به فوتبال نیست.

او در گفت‌وگو با برنامه “آفساید” رادیو جوان در واکنش به این سوال که آیا مراجعه به دادگاه CAS توهین به کمیته‌ها قضایی به شمار می‌رود؟ گفت: به نظرم توهین است اما این موضوع حق قانونی تیم‌ها و افراد است.

این عضو کمیته استیناف، با تشبیه رفتار تیم‌های پرطرفدار به آمریکا اظهار کرد: آمریکا دارای قدرت اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای است. تیم‌های ما قدرت اقتصادی که ندارد اما قدرت نظامی آن‌ها هواداران و قدرت فرهنگی هم رسانه‌ها و کانال‌های هواداری هستند. به علت داشتن دو عنصر قدرت نظامی و فرهنگی، آمریکا گونه رفتار می‌کنند. چون رای به نفعشان نیست، می‌گویند هوادار حمله کند.

دادرس با اشاره به مراجعه باشگاه استقلال به دادگاه CAS در پرونده سوپرجام گفت: من خطیر را از دوران حضور در فدراسیون فوتبال می‌شناختم. به او گفتم می‌دانید که شکایت شما در دادگاه CAS  نتیجه‌ای ندارد اما او گفت «حاجی حرفت درست است ولی به خاطر هواداران مجبوریم مانور بدهیم.»

وی هم‌چنین درباره پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان نیز، اظهار کرد: من به شوخی به سپاهانی‌ها گفتم که می‌توانند برای شکایت به CAS مراجعه کنند اما آن‌ها علیه من هجمه وارد کردند. من مدیرعامل سپاهان را دیدم. آن‌ها هم می‌دانستند که خودشان مقصر هستند و برای همین مدیرعامل را تغییر دادند چون او نفوذ کامل نداشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *