دلیل نایب‌قهرمان جهان برای خداحافظی ناگهانی‌اش: فقط ۱۰۰ هزارتومان دارم/ رییس هیات حمایت نمی کند


دلیل نایب‌قهرمان جهان برای خداحافظی ناگهانی‌اش: فقط ۱۰۰ هزارتومان دارم/ رییس هیات حمایت نمی کند

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: رییس هیات آذربایجان غربی هیچ حمایتی از من نمی کند و من هم کم آورده‌ام و تصمیم گرفتم وزنه‌برداری را کنار بگذارم.

به گزارش سادس، علی میری، نایب‌قهرمان جهان در دسته ۸۹ کیلوگرم، با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد قصد دارد از وزنه‌برداری کناره‌گیری کند.

میری در مورد علت این تصمیم ناگهانی خود بیان کرد: وضعیت روحی‌ام به هم ریخته است و من می‌خواهم خوب باشم اما نمی‌گذارند. مشکلی اصلی من رییس هیات آذربایجان غربی است. من اکنون دارم به تنهایی تمرین می کنم و در شرایط کرونا تمام خطرات را به جان می خرم و تمرین می کنم تا به رکوردهای جهانی برسم اما در این شرایط حتی کسی حال من را هم نمی پرسد.

او ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی تایلند حتی یک هزار تومان هم به من نداده اند و من از کجا بیاورم خرج کنم. این در حالی است که اگر یک وزنه بردار بخواهد خوب تمرین کند باید در ماه ۷-۸ میلیون تومان هزینه کند اما اکنون در حساب من ۱۰۰ هزار تومان وجود دارد واقعا دیگر کم آورده‌ام.

میری با گلایه از شاهرخ پیری، رییس هیات آذربایجان غربی تصریح کرد: من از آقای مرادی، رییس فدراسیون درخواست می کنم به وضعیت هیات ما رسیدگی کند.  می خواستیم برای هیات اسپانسر بیاوریم اما اجازه نداد و خودش هم حمایت نکرد و برعکس حاشیه‌سازی برایم کرده است. شاید برخی ها فکر کنند چون من یک مدال گرفته ام می خواهم حاشیه‌سازی کنم اما من الان سینه سپر کرده ام تا نفرات بعد از من که وارد وزنه برداری می شوند، آسیب نبینند. امیدوارم اکنون هم حرف من به گوش مسئولان برسد و کسی را بیاورند که به درد ورزش بخورد نه این که برای ورزشکار حاشیه سازی کند.

نایب‌قهرمان جهان در مورد اظهارات رییس هیات مبنی بر این که امکانات زیادی در اختیار او گذاشته اند، تاکید کرد: بیاید بگوید چه کار کرده است. اصلا او می‌داند درد وزنه‌برداران چیست؟ من با این شرایط دیگر کم آورده‌ام و گفتم از وزنه برداری کنار بروم و تا زمانی که شاهرخ پیری هست، علی میری دیگر نیست.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *