شکوری: قرارداد اسکوچیچ صددرصد ریالی بسته شد اما…


شکوری: قرارداد اسکوچیچ صددرصد ریالی بسته شد اما...

سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال می‌گوید برای دریافت مطالبات‌مان از فیفا قرارداد اسکوچیچ را ارزی کردیم.

ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال در اظهاراتی رادیویی با برنامه ورزش ایران درباره قرارداد اسکوچیچ  و انتشار اسناد در رسانه‌ها اظهار کرد: این‌که نامه‌ها با چه‌ اهدافی منتشر می‌شود جای بحث دارد چرا که درست نیست اسناد محرمانه منتشر شود ولی باتوجه به این‌که قرارداد در زمان سرپرستی من منعقد شده باید بگویم که در همان زمان به مقر فیفا سفر کرده بودم که راهی پیدا کنیم تا مطالبات‌مان را دریافت کنیم و درباره راه‌های مختلفی صحبت کنیم. یکی از این صحبت‌ها این بود که فیفا هزینه‌هایی مثل پرواز و اسکان تیم‌های ملی، اردوها و همچنین بحث قرارداد مربیان خارجی را از طریق این مطالبات پرداخت کند.

او ادامه داد: درست در همان زمان قرارداد آقای اسکوچیچ منعقد شد و در آن زمان قراردادش به ریال بسته شد و تا زمانی که بودم قرارداد به ریال بود. وقتی از سوییس آمدم در این رابطه با آقای بهاروند صحبت کردیم و این بهترین موقعیت بود که بتوانیم مطالبات‌مان را از فیفا دریافت کنیم و همچنین دیگر به صورت ریالی هزینه نکنیم. این نامه برای همین نوشته شد و دنبال راهی بودیم که چطور می‌توانیم یک متمم به قرارداد اسکوچیچ اضافه کنیم تا مبلغ را به نرخ روز تبدیل و از طریق فیفا تبدیل کنیم.

شکوری با بیان این‌که قرار بود الحاقیه‌ای به قرارداد اسکوچیچ اضافه شود، گفت: اگر او هم موافق بود، قراردادش را ارزی پرداخت کنیم. باتوجه به شرایط کشورمان تلاشمان این بود همه راه‌ها را امتحان کنیم که دیگر به تغییر و تحولات رسیدیم و بنده از فدراسیون جدا شدم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که پیشنهادی برای بازگشت به فوتبال دارد، گفت: چند جلسه خوب با بهاروند داشتم اما در حال حاضر او تاکید داشت که کارمند فدراسیون هستم و باید در فدراسیون حضور داشته باشم. اکنون در مرخصی هستم و در حال استراحت هستم تا بتوانم برگردم و به فوتبال خدمت کنم. واقعیتش بیشتر از این نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *