ریاست مجلس موقعیت سیاسی نیست / ریشه اصلی مشکلات جامعه در ناامیدی است/ لزوم توجه مجلس یازدهم به بحران های اقتصادی پساکرونا

صدا و سیما در قضیه تروربیولوژیک خیلی کوتاهی کرده است باید ابعاد بیوتروریسم را خیلی زودتر برای ملت باز میکرد تا مردم با تبعات این اقدام آشنا شوند؛ وقتی مردم آگاهی داشته باشند به شیوه بهتری با این قضایا برخورد می‌کنند.

زهرا شیخی مبارکه منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری سادس:

نمایندگان منتخب در فرصت تا آغازبه کارمجلس یازدهم باید با تدوین طرح های ساندویچی کوتاه مدت و بلند مدت چشم انداز مجلس برای دوران پس از کرونا را مشخص کنند.

منتخبان مجلس یازدهم در حوزه های تخصصی شان با توجه به احتمال وقوع بحران های اقتصادی در پسا کرونا برنامه عملی برای رفع این موضوع ارائه دهند.

نگاه من برای انتخاب گزینه ریاست مجلس سیاسی نیست، بنده به عنوان نماینده مردم برای این جایگاه یک آدمی می‌خوام که دست برتر داشته باشد و از این جایگاه در راستای اهداف خودش استفاده نکند و بداند هر نماینده یک رای دارد.

ریاست مجلس موقعیت سیاسی نیست برای همین به گزینه رای می دهم که برنامه اجرایی مدون برای ریاست مجلس داشته باشد و بتواند از برنامه اش دفاع کند.

دلیل ورود من به کارزار سیاست به عنوان یک پزشک این بود که ریشه خیلی از بیماری های صعب العلاج در ناامیدی مردم دیدم، این ناامیدی به علت تصمیم گیری‌های اشتباه مسئولین است.

بخشی از ناامیدی مردم به توطئه دشمنان باز می گردد اما نباید از فساد آدم هایی که کارهای بدی انجام میدهند و کسی نیست با آنها برخورد کند به عنوان ریشه اصلی ناامیدی غافل شد.

مطالبه گری مردم تغییرکرده است و عموم جامعه مسئولین را با نوع مطالبتشان دچار جوزدگی کردند، ما باید به مردم یاد بدهیم که نوع مطالبه گری شان باید طوری باشد که در کلان به نفع همه مردم تمام شود.

مطالبه گری مردم در این چند سال شکل و شمایلش به سمت و سویی رفته که جایگاه پاسخگویی مسئولان تغییر کرده است، اطلاع نداشتن از جایگاه نمایندگی هر دو طرف را به اشتباه می اندازد.

بیو تروریسم در حوزه سرطان،ناباروری و اخیرا کرونا بسیار جدی است؛ وقتی حضرت آقا با صداقت از احتمال حمله بیئولوژیک خبر می دهند باید ابعاد پشت قضیه این بیماری ها مثل سرطان بررسی شود.

اگر ملت ما واقعا نسبت به بحث بیوتروریسم، قدرت وسرعت شیوع بالای بیماری اطلاعات و آگاهی دقیقی داشته باشند نحوه برخوردشان با این ویروس خیلی متفاوت خواهد بود.اگر این آگهی بخشی دقیق تر صورت بگیرد، مردم خودشان همکاری بهتری خواهند داشت وقطعا این همکاری می تواند در عدم انتقال این زنجیره کمک کند.

صدا و سیما در قضیه ترور بیولوژیک خیلی کوتاهی کرده است باید ابعاد بیوتروریسم را خیلی زودتر برای ملت باز میکرد تا مردم با تبعات این اقدام آشنا و وقتی آگاهی داشته باشند به شیوه بهتری با این قضایا برخورد می‌کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *