حمیداوی: چرا بعد از اعتماد به مدیر جوان، شکوری را برداشتند؟/ هنوز شنبه پرسپولیسی‌ها نرسیده است!


حمیداوی: چرا بعد از اعتماد به مدیر جوان، شکوری را برداشتند؟/ هنوز شنبه پرسپولیسی‌ها نرسیده است!

مالک شهرخودرو به عملکرد فدراسیون در خصوص عزل ابراهیم شکوری از سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش سادس، فرهاد حمیداوی نماینده و مالک باشگاه شهرخودرو در جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون پس از این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: علت جلسه صحبت درباره بدهی‌های خارجی باشگاه‌ها بود که یک راهکار و چارچوبی در نظر گرفته شود. امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد و ماحصل خوبی داشته باشد.

وی درباره این که حضور نبی در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال چقدر می تواند در عملکرد این فدراسیون موثر باشد، تصریح کرد: اجازه می خواهم که در این موضوع دخالت نکنم زیرا سوال چالش برانگیزی است. اگر سازمانی به یک نیروی جوان فرصت می دهد و یک سال و نیم به آن کار یاد می‌دهند، سپس برداشتن آن درست نیست مگر این که خطایی سر زده باشد که من نمی‌دانم. اگر حضور شکوری غیرقانونی بود، از همان ابتدا نباید می‌آمد. حالا که آمده باید به او اطمینان کرد و از او کار خواست. اگر قرار است مدیران ما عمر کوتاهی در مدیریت داشته باشند، لطمه خواهیم خورد.

حمیداوی درباره وصول شدن چک باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قانون تجارت نبی می‌توانست جواب من را درباره بدهی پرسپولیس ندهد زیرا دیگر در آن مسند نیست اما واقعیت این است که من اصلا با او تماسی نگرفتم. به قول امیر قلعه‌نویی این سوال بیات شده است. ما از 23 بهمن از پرسپولیس طلبکار هستیم و تاکنون پرسپولیس پول پرداخت نکرده است و من از آن‌ها گله‌مند هستم. شاید تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه ندارد که آن شنبه‌ای که پرسپولیسی‌ها گفتند هنوز نیامده است. حقوقی نیستم و قراردادی جاری شده است و نمی توان گل‌محمدی را برگرداند اما تا آخرین ریال طلبمان از پرسپولیس را خواهیم گرفت.

حمیداوی در خصوص کسر قرارداد بازیکنان گفت: خلعتبری فوتبالیستی است که خودش را به باشگاه ثابت کرده است. خلعتبری، رحمتی و چندی دیگر از بزرگان تیم با من تماس گرفتند و در این خصوص صحبت کردیم. به هر حال باید توافقی صورت بگیرد زیرا بازیکنان هم زندگی دارند و باید اتفاقی بیفتد که بتوانند امرار معاش کنند.

او در خصوص اتمام لیگ گفت: فکر می‌کنم قهرمانی مهم نیست و امسال تیم‌هایی مهم هستند که می خواهند بیفتند و می خواهند سقوط کنند. ما همیشه تعلل در برگزاری مسابقات داشتیم. امیدوارم امسال در مرداد یا شهریور که ویروس کرونا تمام شد، لیگ بیستم را با همان نتایجی که تیم‌ها در لیگ نوزدهم گرفتند شروع کنیم یعنی لیگ بیستم، ادامه لیگ نوزدهم باشد. حتی می توان جام حذفی جدیدی را هم برگزار کرد. اگر لیگ امسال را دوباره برگزار کنیم، در اجرای لیگ بیستم و پرداختی بازیکنان به مشکل خواهیم خورد.
مالک شهرخودرو در پایان گفت: ما پیشنهادی برای گرفتن سیامک نعمتی نداشتیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *