۲۴ ساعت تا تحقق وعده‌ی مالی سعادتمند


۲۴ ساعت تا تحقق وعده‌ی مالی سعادتمند

امروز (یک‌شنبه) آخرین فرصت مدیرعامل باشگاه استقلال برای تحقق وعده خود مبنی بر پرداختی بازیکنان استقلال است.

به گزارش سادس، یکی از دغدغه‌های اصلی کادر مدیریتی باشگاه استقلال در حال حاضر مسائل مالی و شارژ مالی بازیکنان آبی‌پوش پایتخت است. احمد سعادتمند در این مدت به دنبال جمع آوری منابع مالی برای باشگاه بوده و باید طبق وعده‌ای  که داده، بازیکنان استقلال را شارژ مالی کند.

تا اینجای کار یکی از اسپانسرهایی که مذاکرات متعددی با سعادتمند داشته است، در حال حاضر خود را آماده کرده است که با فراهم کردن تمهیدات لازم، در اولین فرصت کمک مالی خود را به باشگاه استقلال انتقال دهد و بعد از تحقق وعده خود به عنوان  اسپانسر باشگاه معرفی شود.

البته این مذاکرات تا اینجای کار فقط در حد حرف و وعده  بوده است و هیچ چیزی روی کاغذ نیامده است و در حال حاضر هیچ پولی به حساب باشگاه استقلال توسط هیچ اسپانسری واریز نشده است.

حال باید دید که چه اتفاقاتی برای تامین منابع مالی باشگاه استقلال رقم می‌خورد. تا اینجای کار مدیرعامل استقلال اظهار داشته است که با اشخاص حقیقی و حقوقی مختلفی برای تامین منابع مالی صحبت شده است و مبنای کار او بر این بوده است که افرادی که اهلیت لازم را دارند، به باشگاه استقلال کمک کنند و این باشگاه  به خاطر یک میلیارد، ۱۰ میلیارد تومان زیر بار قرض نرود.

تا اینجای کار مدیرعامل استقلال، صحبت‌های متعددی با پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی داشته است و سعی داشته توجه آن‌ها را به خود جلب کند و حمایت آن‌ها را بگیرد اما این حرکت سعادتمند در صورتی ارزشمندتر خواهد بود که بتواند منابع مالی باشگاه را تامین کند و مطالبات بازیکنان آبی پوش پایتخت را فراهم کند.

طبق وعده‌های موجود، امروز (یک‌شنبه) آخرین فرصت مدیرعامل استقلال برای پرداختی و طلب بازیکنان است و سعادتمند همچنین باید منتظر وعده کمک‌های مالی نیز باشد تا با آن بتواند به قول‌های خود عمل کند و آن چیزی که گفته است را اجرایی کند و اگر اولین وعده سعادتمند در باشگاه استقلال عملی نشود، باید دید واکنش بازیکنان استقلال چه خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *