بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا باز هم عقب می‌افتد


بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا باز هم عقب می‌افتد

با وجود اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا یک‌بار به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد احتمال دارد بار دیگر این بازی‌ها با تاخیر شروع شود.

به گزارش سادس، فیفا در جلسه ۱۱ اردیبهشت ماه خود در مورد تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال تصمیم‌گیری می‌کند. این مسابقات با اعلام قبلی قرار است از اواسط شهریورماه در لیتوانی برگزار شود اما با توجه به تعویق اکثر رقابت‌های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا، گمانه‌زنی‌ها حاکی از تعویق یک ساله این بازی‌هاست.

 بر این اساس شنیده می‌شود چنانچه فیفا نسبت به تعویق بازی های جام جهانی اقدام کند مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نیز برای دومین بار به تعویق می‌افتد. 

این بازی‌ها ابتدا قرار بود اسفند ماه سال گذشته در ترکمنستان برگزار شود اما اولین تورنمنتی بود که به دلیل شیوع کرونا لغو و مقرر شد زمان جدید آن اعلام شود. AFC فروردین ماه امسال، شانزدهم مردادماه را زمان جدید شروع این رقابت‌ها اعلام کرد با این حال با توجه به زمان آماده‌سازی تیم‌ها و همچنین برگزاری بازی‌های تدارکاتی به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا چندان بی‌میل نیست تا بار دیگر این بازی‌ها را به تعویق بیاندازد. 

به همین دلیل چنانچه بازی‌های جام جهانی فوتسال به تعویق بیفتد احتمال اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بار دیگر لغو شود زیاد است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد این بازی‌ها اواخر آذرماه و به جای زمان جدید جام باشگاه‌های فوتسال برگزار شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *