سنجش "کرونایی" قهرمانان ورزش کشور در دستور کار


سنجش "کرونایی" قهرمانان ورزش کشور در دستور کار

پایش وضعیت سلامت قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور با محوریت سنجش ابتلا به کرونا در دستور کار قرار گرفته است و به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش سادس، در جلسه‌ای که به تازگی با حضور مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دو تن از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر اعضای ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش برگزار شده، مقرر گردیده است که وضعیت سلامت قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور پایش شود که در این راستا سنجش وضعیت ابتلا به کرونا نیز در دستور کار قرار دارد.

در خصوص پایش وضعیت قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر مقرر شده است که تیم‌های عملیاتی ستاد مرکزی و هیات‌های استانی، گزارش جامعی از آخرین شرایط قهرمانان ورزش کشور تهیه و تدوین کرده و به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش ارائه کنند.

فدراسیون پزشکی با اعلام این خبر به سادس، اعلام کرد که پایش مربوطه با محوریت اصلی سنجش وضعیت ابتلا به کرونا مدنظر قرار خواهد گرفت، هرچند که بخش های دیگری نیز دارد و سلامت قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و زمان اجرای آن طی هفته جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *