امیدواری تیم تکواندو ناشنوایان به کسب مدال در صورت اعزام به مسابقات جهانی


امیدواری تیم تکواندو ناشنوایان به کسب مدال در صورت اعزام به مسابقات جهانی

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: پس از لغو بازی‌های آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ، امیدواریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا، مسابقات جهانی تکواندوی ناشنوایان را نیز از دست ندهیم.

رضا عزیزی در گفت و گو با سادس، درباره وضعیت تیم‌ تکواندو ناشنوایان اظهار کرد: بعد از لغو بازی‌های آسیایی ناشنوایان که قرار بود آبان در هنگ کنگ برگزار شود، اردوها تعطیل شد و این تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی بتوانیم دوباره اردوهای تیم ملی را برپا کنیم.

وی گفت: اواخر مهر مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان را به میزبانی یونان داریم که امیدوارم تا آن زمان وضعیت از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگردد و مشکلی برای اعزام به مسابقات جهانی نداشته باشیم. البته تکواندوکاران تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنند و ما سعی می‌کنیم با دادن تمرینات منظم آن‌ها را در اوج آمادگی نگه داریم تا در صورت اعزام به مسابقات جهانی مشکلی برای آماده سازی تکواندوکاران نداشته باشیم.

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان تصریح کرد: امسال ما مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور برای شرکت در مسابقات جهانی را پیش روی داریم که اگر کشور از نظر ویروس کرونا بدون مشکل باشد،  این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم برنامه‌ای برای تکواندوکاران ناشنوا پیش بینی کنیم و تنها باید از راه دور برنامه تمرینی به آن‌ها ارائه دهیم.

عزیزی در پایان درباره جایگاه تکواندوی ناشنوایان در آسیا و دنیا اظهار کرد: تکواندو ناشنوایان در حال حاضر از ۳ تیم برتر دنیا است و در آسیا قهرمان هستیم. ما پتانسیل‌های خوبی در تکواندو ناشنوایان داریم که اگر مسئولین ورزش توجه ویژه‌ای به ورزشکاران ناشنوا داشته باشند، آن‌ها می‌توانند در جهان نیز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *