لزوم حفظ شان و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران / ترویج ارزش های انقلابی یک ضرورت اولویت دار / ضرورت تحقق سهمیه جذب و به کارگیری فرزندان شهدا و جانبازان در ناجا

مشاوره عالی فرمانده ناجا با بیان اینکه مرکز امور ایثارگران ” مردمی ” و در خط مقدم ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران ناجا است، بر لزوم حفظ شان و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش  سادس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” سید مجتبی ” در بازدید از مرکز امور ایثارگران ناجا با بیان اینکه خدمات دهی به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت های ناجا است، گفت: امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و شهدا هستیم.

وی با تأکید بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران افزود: حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکید فرمانده ناجا بوده و است و باید با برنامه ریزی دقیق، “خدمات دهی” شایسته به این قشر انجام گیرد.

مشاوره عالی فرمانده ناجا ادامه داد: مرکز امور ایثارگران ” مردمی ” و در خط مقدم ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران ناجا است.

ضرورت تحقق سهمیه جذب و به کارگیری فرزندان شهدا و جانبازان در ناجا

وی با بیان اینکه در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده های شهدا و ایثارگران باید تلاش مضاعف شود، تأکید کرد : تخصیص و پیگیری سهمیه جذب فرزندان شهدا و جانبازان یکی از اولویت هاست.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در پروژه های مسکن و در حال ساخت باید تعدادی از واحدها به خانواده های این عزیزان اختصاص یابد و این مهم باید در برنامه های آتی مرکز امور ایثارگران لحاظ شود.

سردار سیدمجتبی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، افزود: خداوند را شاکریم که بستر خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مهیا است و این خدمت راهگشای امور و زندگی مان خواهد بود.

مشاوره عالی فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه در راه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: پیگیری برنامه ها و پیشبرد اهداف باید بر مبنای “توان”، “امکانات” و “برنامه ریزی” صورت بگیرد و اولویت ها مشخص و در راستای مرتفع کردن مشکلات مراجعه کنندگان همت شود.

ساماندهی اطلاعات در مرکز امور ایثارگران در تدوین برنامه های پیش روی سازمان کارآمد است

وی با تقدیر از اقدامات شایسته و مطلوب مرکز امور ایثارگران، گفت: اقدامات مثبتی در راستای بهبود امور صورت گرفته است. خدمات سردار ” معینی” قابل تقدیر است.

این مقام عالی انتظامی مطرح کرد: آمار و اطلاعات این مرکز می تواند در تدوین برنامه های پیش روی سازمان کارآمد باشد.

وی در ادامه همچنین بهره مندی از ظرفیت، تجربه و دانش بازنشستگان ناجا را در تدوین سیاست های آینده ، کارگشا دانست و افزود: ارائه تسهیلات به کارکنان باید سنجیده و کمک کننده وضعیت معیشتی این قشر خدمتگزار باشد.

لزوم ترویج ارزش های انقلابی

سردار سید مجتبی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار ،شهادت و ارزش های انقلابی خاطر نشان کرد: باید همه توان و بضاعت خویش را برای رفع و کاهش دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران به کار گیریم.

گفتنی است سردار ” سید مجتبی ” با حضور در مرکز امور ایثارگران ناجا از بخش های مختلف این مرکز بازدید و ضمن تقدیر از کارکنان، پیشنهادات سازنده ای ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *