اقدامات تأمین اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا


مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی آمادگی دارند که براساس پروتکل‌های کشوری جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش سادس، ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، درباره اقدامات صورت‌گرفته برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهارکرد: سازمان تأمین اجتماعی نیز به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران در جلسات مختلف حضور پیدا کرده است و اقدامات لازم را در جهت جلگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی  بیان کرد: مطابق پروتکل‌های وزارت بهداشت به بیماران مستعد ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کامل صورت گرفته است و بیماران مشکوک به این بیماری نیز ضمن مراقبت‌های لازم، در بعضی از مراکز ملکی تأمین اجتماعی و یا مراکز معین، بستری و تحت درمان قرار می‌گیرند.

آفریده یادآور شد: از مواردی که مشکوک به بیماری کرونا هستند، در مراکز ملکی تأمین اجتماعی آزمایش‌های لازم صورت می‌گیرد و در بدو ورود به مراکز درمانی این سازمان، بیماران اسکرین می‌شوند و مواردی که مشکوک به بیماری‌های تب‌دار و ویروس کرونا باشند از دیگر بیماران جدا خواهند شد و تحت درمان و مداوا قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در مراکز درمانی صورت گرفته است و از طریق کانون بازنشستگان هم به بازنشستگان اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

آفریده گفت: تأمین اجتماعی هم مطابق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در این خصوص انجام وظیفه می‌کند، چرا که متولی اصلی در این حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز همراه با این وزارتخانه، یک استراتژی واحدی را پیش می‌بریم.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی هم آمادگی لازم را دارند که براساس پروتکلهای کشوری جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی ادامه داد: ما در بازه زمانی پیک دوم آنفلوانزا در کشور قرار داریم و هم‌زمان ویروس کرونا هم شیوع پیدا کرده است و چون علائم این دو بیماری نزدیک به هم است، بعد از بستری بیمار، اقدامات تشخیصی را انجام خواهیم داد و براساس پروتکل‌ها، در صورت تأیید بیماری کرونا، یا در مراکز ملکی و یا در مراکز درمانی وزارت بهداشت، روند درمان آنها انجام می‌شود و ما اعتقاد داریم که باید در این خصوص وحدت رویه داشته باشیم.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی براساس پروتکل‌ها ضدعفونی دائمی می‌شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *