آتش نشانی تهران به سیستان و بلوچستان نیرو اعزام می‌کند


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام آتش نشانان تهرانی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: تیم امدادرسانی سازمان آتش نشانی تهران متشکل از ۳۵ نفر از آتش نشانان و نجاتگران این سازمان پیرو دستور شهردار تهران ظهر امروز عازم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان تهران به همراه ۱۴ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و دیگر تجهیزات شامل پمپ های کف کش، لوله های آبرسانی، پمپ های قوی آبکشی، موتورهای برق، چادر، پتو، وسایل حرارتی و روشنایی اعزام شدند و با حضور در محل ضمن هماهنگی با امدادرسانان محلی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه مأموریت این گروه علاوه برامداد رسانی به افراد سیل زده، تخلیه آب از اماکن و رفع آبگرفتگی معابر و… خواهد بود گفت: پیش از این نیز سازمان آتش نشانی تهران در حوادثی از جمله زلزله در منطقه استان کرمانشاه، سیل در استان های گلستان، لرستان و خوزستان نیرو های خود را برای امدادرسانی اعزام کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به هشدار هایی که درباره تهدید گاندو یا همان تمساح پوزه کوتاه برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: آتش نشانان در شهر تهران هم اگر موردی در خصوص حضور حیوانات غیر اهلی وجود داشته باشد که تهدیدی برای جان افراد محسوب شود اقدامات لازم را انجام می‌دهد. طبیعتاً اگر با همچین موضوعی برخورد شود و نیاز باشد که آتش نشانی اقدامی انجام دهد، برای مثال این حیوانات در محل زندگی کسی رفته باشند نیروها تمام توان خود را برای کمک رسانی به کار می‌گیرند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *