سپاه؛ بازوی “قدرتمند” جمهوری اسلامی ایران

نیروی انتظامی باگرامیداشت دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی آورده است؛ بی تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از تفکر عاشورایی سالار شهیدان، درکنار سایرنیروهای مسلح در راستای ارتقای آمادگی‌ها و توانمندی‌های دفاعی کشور،لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با صدور پیامی، دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشان، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست ، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا کرده که مورد اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب قرار است.

در این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش ، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ “روحیه انقلابی” توانست قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست .

نیروی انتظامی دین‌داری، مردمی بودن، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری نظامی، خلوص معنوی و بصیرت سیاسی را از برجسته‌ترین شاخص‌های سپاه پاسداران انقلاب توصیف و تصریح کرده است: تردیدی نیست، پروژه‌ “سپاه هراسی”، ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب و رفع نیازهای حیاتی جامعه و ملت ایران و هم چنین سربلندی برابر نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضدایرانی و ضدانقلابی است.

در پایان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری می کند این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان ، فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، در سالی که به نام “اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل ” مزین شده است بیش از پبش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *