خون شهدا پایمال نخواهد شد

سادس/زنجان فرمانده مرزبانی کل کشور گفت: خون شهدا پایمال نخواهد شد.

سردار قاسم رضایی در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش، عنوان کرد: امروز، ایران اسلامی به برکت مسیر الهی سرخ شهادت، زنده بوده و در مقابله با هرگونه فتنه‌های داخلی و خارجی موفق عمل کرده است.

وی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های ایران اسلامی، موفقیت‌های برون‌مرزی بوده است، افزود: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی صرفاً در جغرافیای سیاسی کشور نمی‌گنجد و این نشان از راهبرد حکیمانه ایشان است.

این مسئول با بیان این‌که قبل از انقلاب، بر ما ظالمان و حاکمان مستکبر حکومت می‌کردند، تصریح کرد: حکومت مستکبران به حدی بود که ملت ما برای زندگی فردی و اجتماعی خود نیز نمی‌توانستند تصمیم بگیرند.

رضایی با بیان این‌که امروز مرزهای انقلاب اسلامی به مراتب گسترده‌تر است، ادامه داد: دشمنان پس از ناکامی‌های فراوان به دنبال جبران شکست‌های خود هستند و هدف آن‌ها از فتنه در نقاط مختلف کشورهای اسلامی از جمله عراق، افعانستان، یمن و سوریه، انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران است؛ اما ایران هوشمندانه و به تبعیت از ولی‌فقیه، همه فتنه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

وی با بیان این‌که امروز ملت ما عزادار سردار سلیمانی و یارانش است، اظهار کرد: ملت ما از این وقایع درس می‌گیرد و روح بلند آیات الهی را به جهانیان نشان می‌دهد.

فرمانده مرزبانی کل کشور با بیان این‌که سردار سلیمانی با عملکرد و شهادت خود در همه ممالک اسلامی، انقلابی تازه به پا کرد، یادآور شد: با شهادت سپهبد سلیمانی، شاهد ابرحماسه در ایران اسلامی بودیم.

وی با بیان این‌که گروه‌های تکفیری در عراق تا چند کیلومتری حرم رسیده بودند، بیان کرد: امنیت و وحدت در عراق را مدیون شهید سپهبد سلیمانی هستیم.

این مسئول با بیان این‌که اگر امروز اسرائیل به لرزه افتاده است، مدیون مقاومت در سوریه هستیم، عنوان کرد: این مقاومت نیز به برکت خون شهدایی چون سپهبد سلیمانی است.

رضایی با تأکید بر این‌که امروز ما لحظه لحظه‌های زندگی و عبادت خود را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: مردم ایران از سردار خود قدردانی شایسته‌ای به عمل آوردند؛ برخی از آن‌ها هیچ وقت ایشان را ندیده بودند اما گریه‌کنان به دنبال گرامی‌داشت این سردار بزرگ اسلام بودند.

فرمانده مرزبانی کل کشور با بیان این‌که یکی از دلایل عزت شهید سپهبد سلیمانی این بود که به دنیا توجه نداشته و آخرت را برای خود برگزیده بود، ادامه داد: خداوند نیز به همین علت به ایشان عزت داد.

رضایی با بیان این‌که امروز شاهد شکسته شدن هیمنه آمریکا با اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی علمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده و این امر بر همگان ثابت شده است.

وی با اشاره به این‌که ملت ما زیر بار مذاکره همراه با ذلت نمی‌رود، بیان کرد: مردم ما دستورالعمل‌های ذلت‌بار را نمی‌پذیرد.

فرمانده مرزبانی کل کشور با تاکید بر این‌که خون این شهدا پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این تذکری بر دشمنان و همه کسانی است که فریب‌خورده و ناآگاه هستند تا به هوش باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *