سریعا فرار کنید

واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پاسخ حکیمانه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی آمریکایی ها در به شهادت رسیدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش

پاسخ هوشمندانه سپاه
محمود صادقی عضو فراکسیون امید: از اقدام نظامی سپاه حمایت می کنیم، این پاسخ هوشمندانه بود اگر این اقدام اتفاق نمی افتاد کشورمان در موضع ضعف قرار می گرفت.

عملیات نظامی مترقی
نقوی حسینی سخنگوی امنیت ملی مجلس: حمله موشکی سپاه، یک عملیات نظامی مترقی بود، پس از اقدام نیروی هوافضای سپاه آمریکایی‌ها دچار سردرگمی شده‌اند.

پاسخ دو ملت ایران و عراق به آمریکا
مطهری نماینده تهران در مجلس: پاسخی که ایران به آمریکا داد، پاسخ دو ملت ایران و عراق بابت جنایت وحشتناکی بود که آنها در به شهادت رساندن ۲ سردار رشید اسلام مرتکب شدند.

درس بزرگ برای آمریکایی‌‌ها
بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکایی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ ندارد، اما پاسخ کوبنده‌ای به متجاوز می‌دهد؛ آنها باید از اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های آمریکایی درس بگیرند.

پاسخ پشیمان‌کننده‌ برای آمریکایی ها
حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: آمریکا برای برون‌رفت از بن‌بست دست به ترور حاج قاسم زد اما امروز روابط بین ایران و عراق علیرغم همه توطئه‌ها عمیق‌تر شده و آمریکا پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای را به خاطر این رفتار تروریستی خود دریافت کرد.

سریعا فرار کنید
مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
آمریکایی‌ها باید منتظر انتقام بعدی ما باشند که کدام پایگاه آمریکایی در کدام نقطه از جهان مورد حمله جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت، به همین جهت ما شاهد فرار گسترده آمریکایی‌ها از منطقه هستیم.

گزارش از حسین مخلص آبادی

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *