کسی نمی‌تواند خود را با سپهبد سلیمانی مقایسه کند

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد مالک اشتر ستاد ناجا برگزار شد، ضمن درود بر روح بلند و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و درود بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی برای رزمندگان اسلام و مقام معظم رهبری گفت: در آستانه ایام فاطمیه داغدار سردار رشید اسلام حاج قاسم شدیم؛ ایشان به پیشواز این ایام رفتند و دلها را با خود بردند.

وی ضمن عرض تسلیت محضر آقا امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری، ملت شریف و بزرگوار میهن اسلامی و تمام مسلمانان جهان و آزادیخواهان خصوصا خانواده این سردار شهید ادامه داد: انصافا داغ شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم ما بسیار سنگین بود؛ روز گذشته اقشارمردم و گرایش های مختلف و همچنین  غیرمسلمانان با حزن و اندوه بسیار در مراسم راهپیمایی برای تجلیل از این مرد بزرگ شرکت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ما یک سرباز فداکار و یک فرمانده شجاع را از دست داده ایم، تصریح کرد: سوابق خدمتی ایشان نشان از چهل سال مجاهدت، مبارزه با کفر و نفاق چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان مبارزه مستقیم با تروریسم دارد.
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن همه ما ومردم مظلوم دنیا داشته است، ادامه داد: بنابراین اگر در کشورهای اروپایی و ادیان مختلف برای ایشان نگران باشند انصافا به حق است چرا که راه حاج قاسم سلیمانی، راه انسان های بزرگ، پیامبر عظیم الشأن اسلام و اولیاء و انبیاء بود و در راه سعادت، آزادی انسان ها و مبارزه با طاغوت همیشه در تلاش بود.

اشتری تصریح کرد: هر جا که ظلم وجود داشت حاج قاسم آماده ظلم ستیزی بود؛ ایشان با این نگاه به عنوان یک فرد جهانی و بین المللی تبدیل شده بود و خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به نسل های آینده نیز تعلق دارد، گفت: ایشان افتخاری برای کشور، بشریت، آزادیخواهان و تمام مظلومان بودند.

کسی نمی‌تواند خود را با سپهبد سلیمانی مقایسه کند

اشتری با بیان اینکه تمام مردم سوریه، عراق و همچنین کودکان  در غزه نیز عزادار حاج قاسم سلیمانی هستند، تصریح کرد: با این توصیفات ما یک چهره بین المللی بزرگی را از دست داده‌ایم البته خون ایشان همانند دیگر شهدا برای ما نیز برکاتی خواهد داشت. بسیاری از مردم را در مراسم های مختلف می بینیم که عنوان می کنند “من حاج قاسم سلیمانی هستم”؛ البته فردی نمی‌تواند خود را با این شهید بزرگوار مقایسه کند اما اینکه این گفتمان در کشور ایجاد شده، بسیار حائز اهمیت است.

اشتری تاکید کرد: قطعا این درخت مقاومت در کشورهای اسلامی تنومندتر خواهد شد؛ جبهه مقاومت با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می دهد و این انسجامی که شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ایجاد کرده باعث وحدت، همدلی و ارتقاء روحیه معنوی، انقلابی و مومنانه در کشور خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به سپاه نبود، نیروهای مسلح نیز افتخار می کنند که چنین فرماندهانی دارند و خواهند داشت و ان شاء الله و به یاری خداوند متعال جبهه مقاومت و مبارزه در سراسر دنیا انتقام این شهید بزرگوار و یارانش را خواهد گرفت.

اشتری ادامه داد: این ترامپ دیوانه، وحشیانه و ددمنشانه نشان داد که فکرش کار نمی‌کند حتی داخل کشورش هم به او اعتراض داشتند اما دشمن این را بداند که دوران سختی در پیش رو خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص شهید “ابومهدی المهندس” نیز گفت: وی از سرداران شجاع سپاه اسلام و از افراد خستگی ناپذیر بود که از دوران صدام در کنار رزمندگان اسلام مبارزه را شروع کرد و تا اکنون با تروریسم شجاعانه جنگید.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی ادامه داد: هر چند که شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ما بسیار سخت است، اما شرایط برای آمریکاییها قطعا سختتر خواهد بود و از آنها انتقام خواهیم گرفت.

سردار اشتری با بیان اینکه اخلاص، شجاعت، مجاهدت شبانه روزی و چهل ساله  از جمله صفات ایشان بود، گفت: ایشان تابع محض ولایت فقیه بودند و این شجاعت، استکبارستیزی و اخلاص نیز عامل موفقیت شان بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امیدواریم روح بلند این شهید بزرگوار بر سر سفره آقا امام حسین (ع) باشد، خاطر نشان کرد: ان شاء الله ما نیز بتوانیم راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

اشتری همچنین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید؛ البته که شهادت برازنده ایشان بود ان شاء الله شرمنده این شهید عزیز نباشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *