عبدالحمید احمدی: ورزشی ها خود را مدیون امثال سلیمانی ها می‌دانند


وداع با‌شکوه مردم تهران با سردار سلیمانی و شهدای مقاومت

معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی با ابراز تسلیت به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری گفت: مردم نشان دادند در کنار نظام و کشورشان هستند.

به گزارش سادس، عبدالحمید احمدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری  اظهار داشت: این مراسم پس از تشییع پیکر  امام راحل (ره) بی سابقه ترین مراسم بود ومردم نشان دادند همچنان  به نظام و کشورشان اعتقاد دارند.
او با بیان اینکه جامعه ورزش در کنار مردم و نظام شان هستند افزود: ورزشی ها خود را از این اتفاق ناگوار دور نمی دانند و با حضور گسترده ای در این مراسم شرکت دارند‌.

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن قدرشناسی از ورزشکاران حاضر  در  این مراسم  تاکید کرد: جامعه ورزش همیشه در چنین  اتفاقاتی کنار سایر مردم هستند.

او اضافه کرد: مسئولان ورزش خود را مدیون امثال سلیمانی ها می‌دانند چرا که  امنیت کنونی در  استادیوم های ورزشی و افتخار آفرینی ورزشکارانمان، حاصل جان فشانی ها و دلاوری های این عزیزان است.
 
احمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سردار سلیمانی یکی از بزرگترین مردان ایران بود و توانسته بود تمام معادلات نظامی ابرقدرتها را به هم ریزد. آمریکا سال ها تلاش کرد که این کار را  به سرانجام بر ساند.

معاون وزیر ورزش در ادامه حضور گسترده مردم  در این مراسم را  نشانه اعتقاد راسخ مردم به  رهبری دانست و گفت: ما نیز به عنوان عضو کوچکی از مردم، سعی کردیم نشان دهیم فرقی بین مردم و مسئولان نیست.

او اظهار امیدواری کرد که  انتقام سختی از دشمنان ایران  گرفته شود که ابرقدرتها  فکر نکنند به راحتی این کار را کرده اند.

احمدی با بیان اینکه این مردم یک خواسته دارند و آن هم انتقام است، اظهار داشت: امیدوارم مسئولان با تدبیر، مشت محکمی به دشمنان که از این اتفاق احساس رضایت کردند، بزنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *