امیری: تلاش خواهم کرد تیراندازی معلولان دوباره به شرایط ایده‌ال برگردد


تیراندازی معلولان

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: تلاش خواهم کرد تیم تیراندازی معلولان دوباره به شرایط ایده‌ال برگردد و ورزشکاران در فضای آرام و بدون دغدغه خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنند.

حسین امیری درباره بازگشت دوباره خود به تیم تیراندازی معلولان و هدایت این تیم برای بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: پس از صحبتی که خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک با من داشت متوجه شدم که تیم تیراندازی برای بازگشت به شرایط ایده‌ال خود نیاز به حضور دوباره من دارد تا به خودباوری لازم برسد و اعتماد به نفس خود  را برای حضور در میادین افزایش دهد.

وی در خصوص علت رفتنش از تیم تیراندازی گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی دوست ندارم کسی در کار فنی دخالتی داشته باشد و شرایط را برای من سخت کند. طی یکسال و نیم که از تیم دور بودم با وجود تغییراتی که در کادر فنی و رییس انجمن بوجود آمد، تیم شرایط مناسبی نداشت و بعضی وقتها رفتار مربیان سبب تخریب ورزشکار می‌شد به طوری که این مساله سبب شده بود تا تیرانداز نتواند عملکرد موفقی در جریان مسابقات داشته باشد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: از زمانی که به تیم برگشتم سعی کردم علاوه بر بعد فنی از نظر روانشناسی نیز روی تیم کار کنم تا اعتماد به نفس ورزشکاران را ارتقاء دهم و دوباره وضعیت آنها را از نظر رکوردی به شرایط قبل برگردانم.

وی خاطرنشان کرد: یک مربی پیش از این که تمرکزش بر روی بعد فنی بازیکنان باشد باید از نظر روانشناسی بر روی تیم کار کند و بی‌دلیل تیراندازان را تخریب نکند تا رکورد آنها در جریان مسابقات افت پیدا کند. امیدوارم حضور دوباره من سبب شود تا تیم به شرایط ایده‌ال خود برگردد.

امیری افزود: با حمایتی که کمیته ملی پارالمپیک از تیراندازان دارد من مطمئنم که در توکیو چه در بخش زنان و چه مردان عملکرد خوبی خواهیم داشت و تیراندازان بهترین نتیجه خود را کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی پیرامون این پرسش که آیا تیراندازان با مشکل فشنگ مواجه هستند؟ گفت: خوشبختانه تا مسابقات جهانی هانوفر آلمان مشکل فشنگ نداریم و تیراندازان بدون هیچ دغدغه‌ای تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

امیری در پایان اضافه کرد: با توجه به این که سهمیه‌ها را در تیراندازی کسب کردیم در حال حاضر برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم معطوف کردیم. هرچند تورنمنت بین‌المللی العین امارات و هانوفر آلمان دو فرصت خوب برای تیراندازان است تا رکوردهای خود را در جریان مسابقات مورد ارزیابی قرار دهند و برای پارالمپیک توکیو آماده شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *