درخواست از دادستان کشور برای ورود به ماجرای همکاری معصومه ابتکار و محمد علی نجفی با ضد انقلاب فراری

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری سادس، جمعی از فعالین رسانه ای و خبری طی نامه ای با اشاره به ادعای مسیح علینژاد عنصر ضد انقلاب فراری که گفته بود در سال ۸۸، معصومه ابتکار و محمد نجفی به دیدار کشته شدگان می رفتند و اخبار را برای شخصِ من ارسال می‌کردند تا اطلاع‌رسانی کنم! ، از دادستان کشور خواستند تا به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

دادستان محترم کل کشور

جناب حجت الاسلام و المسلمین منتظری

سلام علیکم

روزهای تلخ 8 ماه فتنه دشمنان نظام در سال 1388 در کشور و آثار منفی این آشوب گری بر جامعه خصوصا معیشت مردم هنوز بعد از ده سال به فراموشی سپرده نشده است. در آن دوران برخی از صاحب منصبان با رمز آشوب تقلب اقدام به فتنه گری در راستای برنامه ریزی پیچیده دشمنان ایران اسلامی کردند.

متاسفانه برخی از خواص بی بصیرت با شعله ور کردن آتش این فتنه در تلاش بودند به اصل نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند که در این راستا در حرکتی خائنانه برای جریان های معاند خوراک تبلیغاتی فراهم می کردند.

مقابله با جریان نفوذ در مقامات نظام یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری بوده است تا با توجه به این عمل جلوی خسران زدن به انقلاب اسلامی گرفته شود. متاسفانه برخی از مقامات مسئول کنونی و سابق در سال 88 دوشادوش جریان ضد انقلاب و معاند فراری اقدام به فتنه گری می کردند.

در آخرین پرده برداری از این دست خیانت ها مسیح علینژاد روزنامه نگار سابق اصلاح طلب و از پیاده نظام دشمنان انقلاب در خارج از کشور مدعی شده است در سال ۸۸، خانم معصومه ابتکار معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به دیدار کشته شدگان آشوب های سال 88 می رفتند و اخبار را برای این عنصر ضد انقلاب ارسال می‌کردند تا در رسانه های وابسته به دشمنان نظام منتشر کند.

امید است که بدون توجه به پروپاگاندای برخی رسانه های خاص با پیگیری مجدانه شما در صورت اثبات جرم شاهد برخورد با این “خائنین منصب دار امروز و دیروز” باشیم تا دیگرشاهد این دست اقدامات منافقانه نباشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *