دبیر کل پاسخ دبیر کل را داد!/ سعیدی: عزیزان به مبانی بودجه آشنایی ندارند


کیکاووس سعیدی

کیکاوس سعیدی گفت: ادعای افزایش تخصیص ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای المپیک ۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک کذب محض است و انتظار می رود عزیزانی که به مبانی بودجه آشنایی ندارند از اظهار نظر در این باره خودداری نمایند.

به گزارش  سادس، هادی رضایی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته در گفتگو با سادس اعلام کرد: دولت در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹ به جز بودجه سالیانه، هیچ مبلغ ویژه‌ای را برای بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش‌بینی نکرده و ما واقعا در شوک اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو هستیم. این در حالی است که برای کمیته ملی المپیک به جز بودجه سالیانه، چیزی حدود ۳۰ میلیارد برای بازیهای المپیک توکیو در نظر گرفته شده است.”

پس از این اظهارات، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک به حرفهای هادی رضایی واکنش نشان داد. سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک بیان کرد: دو ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک در سال جاری(۱۳۹۸) ۱۴/۴۰۰ و ۱۸/۴۰۰ میلیارد تومان بوده است و در جدول بودجه سال ۱۳۹۹ هم  دو ردیف بودجه متفرقه مانند سال ۱۳۹۸ وجود دارد.

وی ادامه داد:یکی از ردیف های متفرقه کمیته که مربوط به بازی ها است،در سال ۱۳۹۸  ۱۸/۴۰۰  میلیارد بود که در سال ۱۳۹۹ این رقم به ۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. آن هم برای حمایت از فعالیت های المپیکی با توجه به افزایش قیمت ها و هزینه های آماده سازی تیم ها  و اعزام ها مبلغ بالایی نیست.

وی ادامه داد:مزید اطلاع بودجه کمیته پارالمپیک از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۳۴/۲۰۰ میلیارد در سال ۹۹ رسیده است که افزایش سه برابری را نشان می دهد که البته این افزایش بودجه حق مسلم جامعه ورزشی جانبازان و معلولین و پارالمپیک است و انتظار می رود دولت و مجلس محترم در راستای تحقق اهداف پارالمپیک بودجه کامل را در اختیار آنها قرار دهد.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *