برگزاری جلسات هیات‌های اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون‌ها


کمیته ملی المپیک

نشست‌های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تا پایان سال‌ جاری یک در میان، در محل کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب ابراز داشت: بنا بر تاکید رییس کمیته ملی المپیک و موافقت هیات اجرایی از این پس تا پایان سال‌ جاری جلسات هیات اجرایی یک در میان در محل کمیته و فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود.

در همین راستا و بنا بر تاکیدات ریاست محترم کمیته و اعضای هیات اجرایی پنجاه یکمین نشست هیات اجرایی کمیته در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی واقع در خیابان انصاری برگزار شد که در این نشست روسای فدراسیون‌های گلف و اسکواش میهمان هیات اجرایی بوده و گزارشی از روند فعالیت‌های خود جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی و دیگر برنامه و خواسته‌های خود ارائه کردند  که درخواست‌های آنها مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و مقرر شد در همین راستا حمایتهای لازم از این دو فدراسیون جهت تحقق برنامه های مد نظرشان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رشته وودبال در بازی‌های آسیایی ساحلی چین حضور دارد مسئولین فدراسیون گلف، خواستار اعزام به این بازی‌ها بودند که مورد تایید هیات اجرایی قرار گرفت و  در ادامه تصمیم بر آن شد در صورتی که گلف در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ حضور داشته باشد مورد حمایت قرار گیرد.

سعیدی ابراز داشت: همچنین رییس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات این رشته ارائه کردند که رییس محترم کمیته از تلاشهای اسکواش و موفقیت هایی که داشت ابراز رضایت داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه این نشست به همراه رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و از فدراسیون‌های مستقر در ساختمان مذکور دیدن کرده و ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل و کارمندان فدراسیون‌های شمشیر بازی، گلف، اسکواش، اسکی و بیماری‌های خاص برای تمامی آنها در خدمت‌گزاری به جامعه ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند.
 
 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *