پیروزی شیرین مس رفسنجان و تساوی فجر و نود


فجر سپاسی

در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته، با تساوی فجر سپاسی و نود ارومیه و پیروزی مس رفسنجان حالا ۳ تیم ۲۳ امتیازی در بالای جدول داریم.

به گزارش سادس، هفته دوازدهم رقابت‌های لیک دسته یک فوتبال عصر امروز با هفت بازی ادامه یافت. در مهمترین دیدارها بادران تهران موفق شد یک بر صفر از سد خوشه طلایی عبور کند، فجر سپاسی و داماش گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و مس رفسنجان موفق شد ۳ بر صفر مقابل ملوان به پیروزی برسد.

بادران تهران یک-صفر خوشه طلایی ساوه

شاگردان کاضمی که هفته گذشته را با شکست ۲ بر یک مقابل مس کرمان تمام کرده بودند، این هفته برابر خوشه طلایی قرار گرفتند و توانستند با تک گل ایمان غلامی در دقیقه ۴۲ مقابل این تیم به پیروزی برسند.

فجر سپاسی یک-یک داماش گیلان

فجر صدرنشین در هفته دوازدهم این رقابت‌ها مقابل داماش گیلان قرار گرفت و برابر این تیم یک بر یک مساوی کرد تا سومین تساوی پی در پی خود را در این رقابت‌ها رقم بزند. با این نتیجه فجر سپاسی صدر جدول را از دست خواهد داد.

مس رفسنجان ۳-صفر ملوان

شاگردان ربیعی پس شکست ۲ بر صفر مقابل رایکا بابل در هفته یازدهم لیگ یک، این بار در مصاف با ملوان توانست با نتیجه شیرین ۳ بر صفر به پیروزی برسد. فرشید پاداش در دقیقه‌ ۴۳ و علی پورمحمد در دقایق ۵۲ و ۶۹ برای مس رفسنجان گلزنی کردند. با این پیروزی مس با فجر سپاسی و نود ارومیه در امتیاز ۲۳ برابر شد.

دیگر نتایج هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال:

نود ارومیه ۱-۱ مس کرمان

آلومینیوم اراک ۲-۰ سرخپوشان پاکدشت

شهرداری تبریز ۰-۱ قشقایی شیراز

استقلال خوزستان ۱-۰ رایکا بابل

انتهای پیام
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *