دستگیری اشرار مسلح با ۶ کیلوگرم شیشه و کوکائین


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو شرور مسلح با شش کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش سادس، سردار علی ذوالقدری در این باره گفت: اواسط هفته گذشته یک مورد درگیری مسلحانه میان تعدادی از اشرار محله نازی آباد رخ داد که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان و اهالی این محل شد و پلیس نیز برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، پرونده این افراد به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد، گفت: تحقیقات پلیسی و میدانی ماموران نشان داد که این افراد اراذل و اوباش حرفه‌ای و از اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع هستند که در پی اختلاف حساب با یکدیگر درگیر و و اقدام به تیراندازی به هم کرده‌اند.

ذوالقدری با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده و عامل تیراندازی در حوالی محله دربند شناسایی و با دستور قضائی وی در مخفگیاهش دستگیر شد، گفت: در بازرسی از آن محل یک قبضه سلاح گرم کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در جنت آباد شناسایی و در اوایل آبان وی نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل و خودروی این فرد حدود شش کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، ۷۰ گرم کوکائین، یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوطه نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات پلیسی هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف و متهمان به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *