رعدی: به دنبال راه‌اندازی لیگ برتر فوتسال ناشنوایان هستیم


علی رعدی

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان پس از لغو سفر این تیم به بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی سوئیس گفت: برای این که تیم از نظر روحی تضعیف نشود سعی داریم تیم را به یک تورنمنت برون مرزی اعزام کنیم.

علی رعدی در گفت وگو با سادس، افزود: پس از لغو سفر تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا هنگ‌گنگ طی نشستی که با رییس فدراسیون ناشنوایان داشتیم به او تاکید کردم که پس از لغو سفر این تیم به بازیهای آسیایی هنگ کنگ و مسابقات جهانی سوئیس چه برنامه‌ای برای این تیم دارید تا رها نشود، تاکید کرد که منتظر مشخص شدن میزبان بعدی مسابقات آسیا و اقیانوسیه هستیم تا ببینیم کنفدراسیون آسیایی از بین قطر و اردن کدام کشور را میزبان این رقابتها معرفی می‌کند.

وی گفت: چون هنوز زمان برگزاری این رقابتها مشخص نیست ما ترجیح دادیم اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تعطیل کنیم تا روزی که میزبان و زمان برگزاری بازیهای آسیا و اقیانوسیه مشخص شود.

سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان با اشاره به امکان اعزام تیم به یک تورنمنت برون مرزی برای ارتقای روحیه بازیکنان، خاطرنشان کرد: طی چند مرحله اردوی آماده‌سازی که داشتیم، تیم از نظر شرایط بدنسازی، فنی و ضربات ایستگاهی به جایی رسیده بود که امید قهرمانی به این تیم داشتیم. به هر صورت برای جلوگیری از تضعیف روحیه بازیکنان از مهران تیشه‌گران درخواست کردم که در صورت امکان و دریافت مجوز شورای برون مرزی تیم را به یک تورنمنت برون مرزی اعزام کند تا تیم رها نشود.

رعدی در پایان اظهار کرد: چند سالی است که مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر فوتسال ناشنوایان بنا به دلایلی برگزار نمی‌شود، امسال تصمیم داریم ابتدا مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم و سپس در صورت مهیا شدن شرایط از نظر اقتصادی لیگ برتر فوتسال ناشنوایان را نیز راه‌اندازی کنیم تا فوتسالیست‌های ناشنوا با انگیزه بیشتری خود را برای مسابقات آینده آماده کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *