حل مشکل کمانداران پارالمپیکی با حضور ناظر/ احتمال قطع بودجه فدراسیون در صورت کم‌کاری


تیروکمان معلولان

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به مرتفع شدن مشکلات کمانداران پارالمپیکی گفت: بعد از این کیفیت اردوهای پارالمپیکی توسط ناظرین کمیته ملی پارالمپیک بررسی و در صورت انتقاد ملی‌پوشان با فدراسیون مربوطه برخورد و تذکر لازم تا حد قطع بودجه به آنها داده خواهد شد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با سادس، افزود: برای بررسی مشکلات کمانداران پارالمپیکی و رسیدگی بیشتر به اردوهای پارالمپیکی نشستی را با محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مجید کهتری رییس انجمن تیروکمان معلولان، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان و جمعی از کمانداران پارالمپیکی برگزار کردیم که در این نشست یکسری از مشکلات ورزشکاران از نظر ما مرتفع شد و قرار بر این شد که برای رسیدگی بیشتر به وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی که تحت نظر فدراسیونهای مربوطه خود فعالیت می‌کنند ناظرینی از سوی کمیته ملی پارالمپیک تا زمان اعزام آنها به بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در محل اردوها حضور داشته باشند و کیفیت اردوها را مورد بررسی قرار دهند.

وی گفت: بودجه ما شفاف است و به تمام فدراسیون‌هایی که رشته‌های جانبازان و معلولان را تحت پوشش قرار داده‌اند اعلام کرده‌ایم برای مدال‌آوران طلای پارالمپیکی روزانه ۳۵۰ هزار تومان و برای نقره و برنز ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنیم. بنابراین اگر کیفیت اردوها آن چیزی که ما انتظار داریم برای ورزشکار راضی‌کننده و ایده‌ال نباشد توسط ناظرین کمیته ملی پارالمپیک بررسی و تذکر لازم به فدراسیون مربوطه داده خواهد شد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: هدف ما پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست و سیاست ما براساس مدال آوری است. بنابراین دوست داریم ورزشکار در محیطی آرام و بدون دغدغه تمرینات را پیگیری و در شرایط بهتری خود را برای توکیو  آماده کند. بنابراین اگر احساس کنیم اردوهای پارالمپیکی در سطح کیفی پایینی برگزار می‌شود ابتدا به فدراسیون مربوطه تذکر می‌دهیم و در صورت تداوم نارضایتی ورزشکاران از وضعیت اردوها حتی تا حد قطع بودجه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رضایی در پایان افزود: طبق قولی که داده بودیم حقوق ۶ ماه ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو را دارند توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت شد و بعد از این نیز پرداخت حقوق به طلایی‌ها و هم به کسانی که شانس کسب نقره و برنز را دارند به طور مرتب تا زمان اعزام به پارالمپیک ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. ما به هیچ کدام از فدراسیونها بدهکار نیستیم و تا امروز نیز به تعهدات خود عمل کردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *