انتقاد کواچ از بازیکنان بایرن


نیکو کواچ

سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست برابر هوفنهایم به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را مستحق شکست در این دیدار دانست.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم رفت.

بایرن با وجود آنکه در خانه به میدان رفت اما در میان ناباوری با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر را با کواچ به دست آورد.

سرمربی بایرن بعد از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت: چند روز پیش بازی بسیار خوبی را برای تاتنهام به نمایش گذاشتیم و قدرت خود را به رخ حریفان کشیدیم اما متاسفانه امشب ناامید کننده ظاهر شدیم. در نیمه نخست فرصت های خوبی را خلق کردیم اما از آنها نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی بایرن ادامه داد: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. در نیمه دوم با وجود آنکه به گل نیاز داشتیم اما خوب بازی نکردیم. اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. براین باور هستم که هوفنهایم با شایستگی پیروز بازی شد و ما اصلا بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم.

او در پایان گفت: با توجه به پیروزی برابر تاتنهام با انگیزه و روحیه خوبی پای به این دیدار گذاشتیم اما شب ما نبود و بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. برای پیروز شدن باید بهتر از این ظاهر شد.

بایرن مونیخ با وجود آنکه در این دیدار تن به شکست داد اما با ۱۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ و فرایبورگ و لورکوزن در صدر جدول رده بندی باقی ماند.
 
انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *