لوئیز: صلاح اعتراف کرد که پیراهنش را نکشیدم


داوید لوئیز

مدافع برزیلی آرسنال عنوان کرد، خطایی در صحنه پنالتی روی محمد صلاح مرتکب نشده و داور در آن صحنه اشتباه کرد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر انگلیس لیورپول و آرسنال برابر هم به میدان رفتند که قرمزهای آنفیلد سربلند از زمین بیرون آمدند و با نتیجه ۳ بر یک حریف خودشان را شکست دادند. ماتیپ و محمد صلاح مصری (دو بار) برای لیورپول گلزنی کردند که یک گل  صلاح از روی نقطه پنالتی بود. 

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال درباره پنالتی اعلام شده برای لیورپول گفت: من فکر می‌کنم آن پنالتی و گل دوم حریف، بازی را کشت و تمام کرد. خود صلاح هم حس نکرد که من پیراهن او را کشیدم. این یک کار غریزی برای مهاجم‌ها شده که در این مواقع با کوچکترین کشیدن که حتی خودشان هم حس نمی‌کنند به زمین بیفتند. به همین خاطر بود که با صلاح صحبت کردم و او به من گفت حس نکرده که من پیراهن او را کشیدم. به داور هم نمی‌توانم اعتراض کنم چون داورها چطور می‌توانند تشخیص دهند که من پیراهن را نکشیدم و کاری نداشتم. حتی VAR هم در این صحنه‌ها نمی‌تواند کمکی به داوران کند. اگر این‌طور باشد که بازیکنان با لباس خیلی بزرگ می‌توانند در هر بازی پنالتی بگیرند. در هنگام گل سوم هم نمی‌توانستم خطا کنم و تیمم را ۱۰ نفره کنم و به دردسر بیندازم.

آرسنال توانسته بود هر دو دیدار ابتدایی خود را در لیگ برتر با برد به پایان برساند ولی همچون سال‌های قبل در آنفیلد نمایش ضعیفی داشت و شکست سنگینی متحمل شد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *