کواچ: هرتابرلین خوش شانس بود


نیکو کواچ

سرمربی بایرن مونیخ با وجود تساوی در دیدار خانگی برابر هرتابرلین از عملکرد شاگردانش راضی است و بدشانسی را دلیل پیروز نشدن در دیدار افتتاحیه بوندسلیگا دانست.

به گزارش سادس و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در آغاز فصل جدید رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت. بایرن مدافع عنوان قهرمانی با وجود آنکه در آلیانس آره نا از هرتابرلین پذیرایی کرد اما دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. این دیدار برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیکو کواچ از نتیجه بازی راضی نیست و بدشانسی را دلیل این تساوی دانست. سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: متاسفانه در این دیدار به تساوی رسیدیم این درحالی بود که برای پیروزی به میدان رفتیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم اما این فوتبال است و گاهی اوقات نتایج آنگونه که شما دوست دارید رقم نمی خورد.

او ادامه داد: هرتا با خوش شانسی به تساوی در این دیدار دست پیدا کرد. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم با این حال نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی بایرن در پایان گفت: ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز 90 دقیقه تلاش کردیم و این واقعا خوشحال کننده است. به شاگردانم افتخار می کنم. آنها ماموریت خود را به خوبی انجام دادند اما گاهی اوقات پیروز شدن به دست نمی آید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *