زهیوی: چرا داور خطای پنالتی روی من را نگرفت؟

به گزارش سادس:

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان از اتفاقاتی که در حاشیه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس رقم خورد، ابراز تأسف کرد.

به گزارش مشرق، رحیم زهیوی در مورد تساوی یک – یک تیمش مقابل پرسپولیس در اهواز گفت: ما مقابل تیم پرقدرتی بازی کردیم، اما با این حال می‌توانستیم برنده باشیم و استحقاق استقلال خوزستان گرفتن سه امتیاز بود. ما پرسپولیسی‌ها را تحت تأثیر قرار دادیم، با این حال فکر می‌کنم عملکرد داور هم در تساوی تیم‌مان نقش داشت و در این زمینه دچار مشکل شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات مختلف مربوط به داوری عنوان کرد: داور اشتباهاتی داشت که تأثیرگذار بود و یکی از آنها ضربه ایستگاهی بود که منجر به گل پرسپولیس شد. مورد دیگر هم خطایی بود که روی من انجام شد، اما داور پنالتی نگرفت در حالی که آن صحنه صددرصد پنالتی بود. نمی‌دانم چرا داور خطا روی من را پنالتی نگرفت، ولی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد.

زهیوی با اشاره به گلی که در این بازی به ثمر رساند و همچنین کری‌خوانی‌اش برای بیرانوند قبل از این بازی گفت: من برای بیرانوند کری نخواندم بلکه گفتم برای این بازی آماده باشد. خیلی خوشحالم که گل زدم و امیدوارم دوباره برای تیمم مثمرثمر باشم. بیرانوند خیال می‌کرد من توپ را از روی دیوار دفاعی رد می‌کنم، ولی ضربه‌ام را با ارتفاع کم و در جهت موافق او زدم که گل شد.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اتفاقاتی که روی سکوها رخ داد، عنوان کرد: پرتاب سنگ، فحاشی، درگیری و … جایی در استادیوم‌ها ندارند و فوتبال یک ورزش جوانمردانه است. من معتقدم اتفاقاتی که روی سکوها افتاد، واقعاً تلخ بود و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *