بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد


سازمان تامین اجتماعی در بیانیه‌ای ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود را گرامی داشت.

به گزارش سادس و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در بیانیه این سازمان به مناسبت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد آمده است:
« امام عظیم الشأن راحل پایه‌های نظامی را بنا کرد که طلایه‌دار بسط و نشر ارزش‌های اصیل اسلامی است و توجه و دستگیری از محرومان و مستمندان و حرکت توحیدی و ایمانی، سرلوحه امور قرار گرفته است.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.
بدون تردید تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

سازمان تامین اجتماعی ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١۵ خرداد، امیدوار است بتواند پاسدار آرمان‌های والای امام راحل و خون پاک شهدای والامقام باشد و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماید.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *