پیروزی فدرر در روز حذف بانوی شماره دو جهان


فدرر

تنیسور سوئیسی با شکست کاسپر رود توانست به مرحله یک هشتم نهایی رولان گاروس صعود کند اما کارولینا پلیسکووا مغلوب پترا مارتیچ شد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش سادس، در ششمین روز تنیس رولان گاروس یک شگفتی اتفاق افتاد و کارولینا پلیسکووا خیلی زود با دومین گرند اسلم سال خداحافظی کرد.

بانوی شماره دو جهان برابر پترا مارتیچ قرار گرفت و ۲ بر صفر از حریف کرواتش شکست خورد. پلیسکووا هر دو ست را با نتیجه مشابه ۶ بر ۳ واگذار کرد.

در دیگر بازی مهم بخش بانوان گاربینیه موگوروسا برابر الینا اسویتولینا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در هر دو ست ۶ بر ۳ حریف خود را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

سواستووا، مدیسون کیز، وندروسووا، سورنکو و کانپی نیز با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش مردان راجر فدرر به مصاف کاسپر رود رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره سه جهان در ست نخست ۶ بر ۳ حریف نروژی اش را شکست داد. ست دوم را ۶ بر یک به خود اختصاص داد و در ست سوم در یک بازی نزدیک توانست ۷ بر ۶ پیروز شود.

کی نیشیکوری به سختی توانست لاسلو دیر را شکست دهد. مرد شماره ۷ جهان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. تنیسور ژاپنی ست نخست را ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد اما در ست دوم ۷ بر ۶ شکست خورد. با این حال توانست در ست بعد ۶ بر ۳ پیروز شود. او در ست چهارم ۶ بر ۴ مغلوب شد و در نهایت ست پنجم را با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع خود اختصاص داد تا صعودش را به دور بعد قطعی کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *