پیروزی جوکوویچ و اوساکا در دور دوم رولان گاروس


تنیس

تنیسور صربستانی و بانوی شماره یک جهان با شکست حریفانشان به دور سوم تنیس رولان گاروس صعود کردند.

به گزارش سادس، در پنجمین روز تنیس رولان گاروس دیدار های دور دوم پیگیری شد و دو تنیسور برتر جهان در بخش مردان و زنان با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

نواک جوکوویچ برابر هری لاکسونن قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان ست نخست را به راحتی برد و ۶ بر یک حریف سوییسی اش را شکست داد. برتری تنیسور صربستانی ادامه داشت و در ست دوم ۶ بر ۴ پیروز شد. او در ست سوم با نتیجه ۶ بر ۳ حریف خود را شکست داد و به دور بعد راه یافت.

در دیگر بازی مهم بخش مردان دومینیک تیم به مصاف الکساندر بابلیک رفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره ۴ جهان در ست نخست توانست ۶ بر ۳ حریف ازبک خود را شکست دهد اما ست دوم را ۷ بر ۶ واگذار کرد. او در ادامه جبران کرد و در ست های سوم و چهارم با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ پیروز شد.

الکساندر زورف برابر میکائیل یمر قرار گرفت و ۳ بر صفر حریف سوئدی اش را شکست داد. مرد شماره ۵ جهان در ست اول و دوم به راحتی حریفش را پشت سر گذاشت و به ترتیب ۶ بر یک و ۶ بر ۳ پیروز شد اما در ست سوم با پیروزی نزدیک ۷ بر ۶ توانست به دور بعد راه یابد.

حذف دیگو شوارتسمن از دیگر اتفاق های مهم این روز بود. تنیسور آرژانتینی برابر هموطنش لئوناردو مایر ۳ بر یک شکست خورد.

کوئواس، کاروسو و لایوویچ نیز با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش بانوان نائومی اوساکا در یک بازی تماشایی ۲ بر یک ویکتوریا آزارنکا را شکست داد. در دیداری که ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طول کشید بانوی شماره یک جهان ست نخست را ۶ بر ۴ واگذار کرد. تنیسور ژاپنی در ست دوم توانست جبران کند و ۷ بر ۵ پیروز شد. این ست ۸۵ دقیقه طول کشید. او در ست سوم نیز حریف بلغاری اش را شکست داد و ۶ بر ۳ پیروز شد.

سرنا ویلیامز برابر کرومی نارا قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف ژاپنی اش را شکست داد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد.

الکساندرووا، زادیونف، آنیسیمووا، سینیاکووا، اسویاتک، بارتی، بگو، بنچیچ و کنین نیز به دور سوم صعود کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *