سیتی، منچستر را آبی کرد + عکس


شهر منچستر

جشن قهرمانی منچسترسیتی در شهر منچستر با حضور طرفداران این تیم برگزار شد و حاشیه‌های زیادی نیز در پی داشت.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر انگلیس جشن قهرمانی خودش را در سطح شهر منچستر با حضور هواداران خود برگزار کرد. بازیکنان و اعضای کادرفنی منچسترسیتی سوار بر یک دستگاه اتوبوس در سطح شهر به حرکت درآمدند و جام قهرمانی را به هواداران خود نشان دادند.

ونسان کمپانی که بعد از یازده سال از منچسترسیتی جدا شد در این مراسم با هواداران سیتی خداحافظی کرد و اعلام کرد هیچ‌وقت دوران حضورش را در این تیم از یاد نخواهد برد.

هواداران منچسترسیتی با روشن کردن شعله‌های آبی و پرچم‌های آبی رنگ توانستند شهر منچستر را که همگان تا سال‌ها آن را به خاطر یونایتد به یاد می‌آوردند، به رنگ آبی درآوردند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از هواداران تیمش تشکر کرد و عنوان کرد بدون آنها رسیدن به این قهرمانی ممکن نبود. او همچنین عنوان کرد الان زمان خوشحالی و شادی است و باید همه در کنار هم این موفقیت بزرگ را جشن بگیریم.

همچنین چندین خواننده انگلیسی نیز در این مراسم حضور داشتند و در کنار مردم استقبال گرمی از اعضای باشگاه سیتی به عمل آوردند.

منچسترسیتی توانست به اولین تیمی در تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شود که هر ۳ جام داخلی یعنی جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ برتر را به دست می آورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *