مجتمع‌آموزشي‌شهداي وحدت دربخش پيشين شهرستان سرباز افتتاح شد

پرورشي فرزندان شايسته و مستعد ايران اسلامي، در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل،نسبت به ساخت يک مجتمع آموزشي درمحل شهادت شهداي وحدت بخش پيشين شهرستان سرباز مبادرت ورزيد.

به گزارش سادس به نقل از اداره کل بازاريابي وتبليغات بانک انصار؛مجتمع آموزشي شهداي وحدت همزمان با بازگشايي مدارس و در سالگرد شهداي وحدت، طي مراسمي با حضور مسئولان استاني و مديران بانک انصار در محل سپاه پيشين افتتاح و به مسئولان آموزش و پرورش تحويل شد تا ۲۰۰دانش آموز بتوانند از اين فضاي آموزشي استفاده کنند.
حجت الاسلام والمسلمين رضازاده مسئول دفتر امور فقهي بانک انصار در آيين تحويل مدرسه طي سخناني ابتداء با استناد با آيات و روايات مربوط به شان و منزلت شهداء گفت: شهداء به معناي واقعي کلمه، زنده و منشاء اثر و برکت براي بشريت هستند و تحکيم وحدت برادران شيعه و اهل تسنن در اين استان و افتتاح همين مدرسه گواه صادقي بر اين مدعاست و بنابراين، همه ما مديون آن ها هستيم.

اين گزارش مي افزايد که آقاي نخعي مدير کل آموزش و پرورش و پرورش استان نيز در آيين افتتاح اين مدرسه ضمن قدرداني از بانک انصار اعلام داشت که اين مجتمع آموزشي با ۶کلاس درس وبا امکانات بسيار خوب وتجهيز مناسب در حد مدارس پايتخت در اين منطقه مرزي ومحروم استان ساخته شده است.

براساس اين گزارش، آقاي محمد رضا احمدي مدير سابق شعب بانک انصار استان نيز در مراسم مذکور حضور يافته و اظهار داشت: اين مجتمع آموزشي با ۵ ميليارد ريال هزينه، علاوه بر۶ کلاس درس، داراي ۲اتاق ويژه استقرار معلمين و دفتر مدرسه بوده و در ۳۵۰ متر مربع ساخته شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *