تقویت بنیه دفاعی و تجهیز یگان های مرزی جنوب شرق کشور از اولویت های ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از تقویت بنیه دفاعی ، افزایش تعداد پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی ، تجهیز یگان‌های مرزی جنوب شرق کشور به لوازم و تجهیزات فنی الکترواپتیکی را از برنامه های مرزبانی ناجا در سال آینده خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در حاشیه بازدید از مرزهای میانی سیستان و بلوچستان، با حضور در یادمان شهدای لار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید گرانقدر این منطقه، اظهارداشت: بازدید و دیدار با همکاران مرزبانی، برگزاری کمیسیون عملیات، پیگیری برنامه‌های سال ۹۴، ابلاغ آخرین تدابیر و سیاست‌های سال آینده، دیدار و نشست با سران طوائف و معتمدین مرزی و شرکت در یادواره سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، از اهداف این سفر به شمار می آید.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران برای تأمین امنیت مطلوب در مرزهای سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: بحمد الله با همت همکاران عزیزمان در مرزبانی و انتظامی و همچنین تلاش دیگر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی و از همه مهمتر به برکت خون پاک شهدا، وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان در سال ۹۴ بسیار مطلوب و رضایت بخش بود.

سردار اشتری در منطقه مرزی لار سیستان و بلوچستان از تقویت بنیه دفاعی و افزایش تعداد پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی در سال آتی خبر داد و گفت: در سال آینده، تجهیز یگان‌های مرزی جنوب شرق کشور به لوازم و تجهیزات فنی الکترواپتیکی، یکی دیگر از اولویت‌های ما در مرزبانی خواهد بود.

وی به فرمایشات مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) که فرموده‌اند”نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی ماست”، اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اقتدار همچون گذشته پابرجا باشد و روز به روز نیز ارتقاء یابد.

فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر و عرض خداقوت به تمامی مرزبانان شاغل در اقصی نقاط مرزهای کشور به خصوص مرزداران سیستان و بلوچستان، خدمت در مرزبانی را پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انشاء الله این زحمات مورد رضایت حضرت حق و مقام عظمای ولایت قرار گیرد و سرمنشأ تثبیت کامل امنیت در کشور پهناورمان باشد.

گفتنی است، سردار “حسین اشتری” در ادامه از تعدادی یگان‌ مرزی، پروژه‌‌های در دست ساخت و یگان سپاه پاسداران مستقر در منطقه مرزی رباط بازدید و با حضور در جمع مرزدارن ضمن گفت و گو با آنها، نماز ظهر و عصر را در نقطه صفر مرزی مشترک با کشورهای افغانستان و پاکستان اقامه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *