پیام بارسلونا به اتلتیکومادرید


بارسلونا اتلتیکو مادرید

باشگاه بارسلونا نسبت به اظهارات اخیر بازیکنان و سرمربی اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا می‌خواست به حواشی و مسائل دیدار شنبه شب برابر اتلتیکومادرید پایان دهد. باشگاه کاتالانی این کار را کرد و پاسخ اظهارات کوکه (همیشه در نوکمپ بازی می‌کنیم یک اتفاق می‌افتد) و دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری (بازیکنان بارسلونا هم توهین می‌کنند اما اخراج نمی‌شوند) را داد.

خوسپ ویوس، سخنگوی بارسلونا در این باره گفت: در چنین شرایطی آرشیو روزنامه‌ها همه چیز را برای ما آشکار می‌کند چون چند سال پیش در ورزشگاه خانگی‌مان یک گل ما را برابر اتلتیکو مردود اعلام کردند که باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم. ما معمولاً در این باره صحبت نمی‌کنیم چون داورها قضاوت درست و اشتباه دارند. صحبت کردن در این باره کمی ناعادلانه و نامناسب است.

ویوس در ادامه از تیم داوری حمایت کرد و گفت: داور تصمیماتی می‌گیرد و ما نباید در رابطه با آن صحبت کنیم. به عقایدشان احترام می‌گذاریم و با آنها وارد بحث نمی شویم اما اگر تصور کنیم برخی از داوران با غرض ورزی سوت می‌زنند مشکل بزرگی داریم و ما نباید خود را وارد این مساله کنیم.

در دیدار شنبه شب که با پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا به پایان رسید و تقریباً قهرمانی تیم کاتالانی در لالیگا قطعی شد دیگو کاستا در دقیقه ۲۸ به دلیل توهین به داور با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

انتهای پیام
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *