فولادی‌ها بازیکن خودشان را هو کردند


دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان

هواداران فولاد از اشتباه بازیکن تیمشان در دادن خطای پنالتی به پدیده به سادگی نگذشتند.

به گزارش سادس، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده شهرخودرو خراسان، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

افشین قطبی در بدو ورود به زمین از سوی هواداران فولاد تشویق شد. سرمربی فولاد دور استادیوم را طی نمود و با هواداران فولاد خوش و بش کرد.

تیم فوتبال پدیده شهرخودرو با کاورهایی مشکی در زمین حاضر شد که روی آن، به حادثه‌دیدگان سیل‌های اخیر در کشور تسلیت گفته شده بود.

افشین قطبی و یحیی گل‌محمدی در ابتدای این دیدار به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

ایمان مبعلی، مربی تیم فولاد خوزستان پیش از آغاز دیدار پدیده و فولاد به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

دستکش‌ها و لباس یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم پدیده در ابتدای بازی با تصمیم اکبریان، داور مسابقه تعویض شد. همین موضوع باعث شد تا بازی با دقایقی تأخیر آغاز شود.

همچنین مرتضی منصوری، مدافع تیم پدیده و احسان مرادیان، دروازه‌بان ذخیره تیم فولاد به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

اگرچه این بازی از طریق شبکه خوزستان در حال پخش است ولی تاکنون برای چند بار تصاویر قطع شده است و مردم تا این جای بازی را نتوانسته‌اند به صورت کامل ببیند. روز گذشته نیز قطبی در نشست خبری نسبت به پایین بودن کیفیت تصاویر و صدا از ورزشگاه جدید فولاد انتقاد داشت.

بابک مرادی که در دقیقه ۴۰ دیدار پدیده و فولاد، با خطای پنالتی، زمینه‌ساز گل تساوی پدیده شده‌بود، با انتقاد تند برخی از هواداران مواجه شد.

هواداران فولاد، پس از این اتفاق، هرگاه توپ به این بازیکن می‌رسید، با هو کردن، اعتراض‌شان را به عملکرد مرادی نشان دادند. مرادی در ابتدای این دیدار نیز پس از برخورد با قاسمی‌نژاد، از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

در دقیقه ۸۳ دیدار پدیده و فولاد، بازیکنان پدیده بی‌توجه به مصدومیت آکاهوشی، بازیکن ژاپنی فولاد به حمله خود ادامه دادند که این موضوع با واکنش تند هواداران فولاد روبه‌رو شد.

در دقیقه ۸۸، محمد قاسمی‌نژاد، بازیکن پدیده هنگام تعویض اقدام به وقت‌کشی کرد که این حرکت با اعتراض هواداران فولاد روبه‌رو شد.

تعدادی از هواداران فولاد در این دیدار اقدام به پرتاب ترقه و مواد منفجره کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *