همه دروغ‌هایی که مسی نسبت به آن اعتراض کرد


لیونل مسی

شایعاتی که به مهاجم آرژانتینی نسبت داده می‌شد از جانب این بازیکن دروغ خوانده شد.

به گزارش سادس و به نقل از کلارین، صدای لیونل مسی دوباره به گوش همه رسید. مهاجم آرژانتینی بیش از همه درباره تیم ملی صحبت کرد و نسبت به برخی از شایعه ها واکنش نشان داد. ستاره آلبی سلسته نسبت به دروغ ها اعتراض کرد و گفت: دروغ های زیادی می‌گویند. به این موضوع عادت کرده‌اند. عصبانی می‌شوم چون مردم هر چیزی که گفته می‌شود را باور می‌کنند. به همین خاطر مردم باید به من گوش بدهند.

منظور مسی چه دروغ هایی بود؟ در ادامه به آنها اشاره می شود.

قضیه اسکیل لاوتزی

در سال ۲۰۱۶ پیش از دیدار برابر کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک روزنامه نگار اعلام کرد لاوتزوی در تمرینات ماریجوانا کشیده است و به همین خاطر برابر کلمبیا بازی نکرد. پس از بازی مسی میکروفن را به دست گرفت و اعلام کرد بازیکنان تیم ملی تا اطلاع ثانوی با رسانه‌ها صحبت نخواهند کرد. یک سال بعد پس از صعود به جام جهانی تیم ملی با رسانه آشتی کرد.

تغییر سرمربی

تیم ملی فوتبال آرژانتین برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ مشکل داشت. به همین خاطر ادگاردو بائوسا را جانشین تاتا مارتینو کرد اما پس از ۶ بازی این سرمربی برکنار شد. مسی روش بائوسا را دوست نداشت و خواهان سرمربی‌ای بود که سبکش اروپایی باشد.

ورزشگاه تیم ملی

در جریان سال ۲۰۱۷ تیم ملی آرژانتین ورزشگاه خود را برای انجام بازی‌ها عوض کرد. بازی‌ها دیگر در ورزشگاه مونومنتال برگزار نشد و بومبونرا به عنوان میزبان دیدارهای تیم ملی انتخاب شد. همچنین تصمیم گرفته شد بازی‌ها در خارج از کشور برگزار شود. این قضیه را به مسی ارتباط دادند چون در کوردوبا مردم از تیم ملی انتقاد می‌کردند و در نونیس هوا ایده‌آل نبود. ماجرا تنها به اینجا ختم نشد. همچنین مشخص شد مسی از کلودیو تاپیا خواسته است تا رایزنی کند و ورزشگاه نیوولز اولدبویز را میزبان بازی های ملی کند. مسی طرفدار این تیم است و در این شهر احساس راحتی می کند.

تغییر در کادر فنی سامپائولی

پس از تور اروپایی آرژانتین (چند ماه پیش از شروع جام جهانی) که در آن شکست ۶ بر یک مقابل اسپانیا اتفای افتاد رابطه خورخه سامپائولی و سباستین بکاسسه (دستیارش) دچار مشکل شد. گفته می‌شد مسی خواهان کنار گذاشتن بکاسسه از کادر فنی بود. ستاره آلبی سلسته می‌خواست پابلو آیمار جایگزین مربی آرژانتینی شود. در جام جهانی سامپائولی و بکاسسه حضور داشتند اما مشکلات شخصی شان هم در اردو دیده می شد. با وجود اینکه آیمار در تور اروپا حضور داشت هرگز عضو کادر فنی تیم ملی در جام جهانی نشد.

فهرست تیم ملی برای جام جهانی

فهرست ۲۳ نفره سامپائولی برای جام جهانی جنجال آفرید. حضور خاویر ماسچرانو به علت سن بالا و بازی کردن در لیگ چین برای افراد زیادی قابل قبول نبود. همچنین نبود مائورو ایکاردی باورنکردنی بود. در رابطه با ماسچرانو گفته شد او با مسی رابطه نزدیکی دارد و می تواند در زمین به خوبی با این بازیکن همکاری کند. ماجرا به همین جا ختم نشد و اعلام شد که “باشگاه دوستان” به وجود آمده است. انتخاب بازیکنان بر اساس اهداف فردی بود و نه تیم ملی. غیبت آشکار ایکاردی نیز به مسی ربط داده شد.

پیش از جام جهانی

تیم ملی پیش از سفر به مسکو دو هفته در بارسلونا تمرین کرد. این تصمیم به خواسته مسی بود. سپس به خاطر تهدید شدن ستاره آرژانتینی توسط داعش (منتشر کردن عکس و خبری از این بازیکن) فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفت با اسرائیل بازی نکند.

اختلاف ها در روسیه

در شکست تیم ملی در روسیه اعلام شد مسی یک جلسه با سامپائولی داشته است تا بازیکنان خاصی را در دیدار برابر نیجریه به کار بگیرد. در میان آنها نام اور بانگا دیده می شد. همچنین اعلام شد او در مسائل تاکتیکی هم نظر داده است.

دوران سکوت پس از جام جهانی

ستاره آرژانتینی پس از جام جهانی تصمیم گرفت برای تیم ملی بازی نکند. سکوت مسی باعث شده بود اظهار نظرهای مختلفی درباره آینده اش شود. می گفتند او دیگر به بازگشت فکر نمی‌کند، برای بازگشت او باید یک سرمربی سرشناس هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و یا پس از تغییر در مدیریت فدراسیون فوتبال این کشور او به تیم ملی باز خواهد گشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *