افزایش ۴۰۰هزار تومانی «حقوق‌»ها مشمول مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی می‌شود؟


سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

محمدحسن زدا در گفت‌وگو با سادس، در پاسخ به پرسشی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش مستمری ها در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: هرساله قبل از پایان سال این اتفاق افتاده و امسال هم با توجه به پشتکاری که وزیر رفاه دارد و در حال پیگیری است، تصور می کنم قطعا همین روزها به نتیجه برسد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش نرخ مستمری‌ها با توجه به حداقل دستمزد گفت: ما چون عضو شورای عالی کار نیستیم قطعا پیشنهادی نداشتیم.

زدا درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده گفت: آن ۴۰۰هزار تومان مربوط به بازنشستگان کشوری است و میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط با مصوبه شورای عالی کار معین می‌شود.

وی درباره افزایش حقوق به نسبت نرخ تورم نیز عنوان کرد: میزان افزایش برای حداقل بگیرها یک رقم و برای سایر سطوح یک رقم است. بعد از اعلام حداقل حقوق و دستمزد در شورای عالی کار، ما برای سایر سطوح درآمدی به هیئت وزیران پیشنهاد می‌دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *