مصطفی‌وند: چاقو می‌خوردیم چه کسی جوابگو بود؟


سعید مصطفی وند

والیبالیست لرستانی تیم پیام مشهد می‌گوید: تماشاگران ورامین آن همه فحاشی کردند اما ناظر می‌گوید چیزی نشنیده! فکر کنم هندزفری داشته و فقط ما این حرف‌ها را شنیده‌ایم.

سعید مصطفی‌وند در گفت‌وگو با سادس، درباره حواشی دیدار پیام و شهرداری ورامین اظهار کرد: شرایط سختی را هواداران این تیم برای ما به وجود آوردند و از روز قبل بازی و به ویژه برای تمرین مشکل ایجاد کردند. در ضمن این بازی خوب بود در دیدار قبلی با چاقو آمده بودند جلوی درب ولی ناظر بازی هیچ گزارشی ارسال نکرده بود.

وی ادامه داد: در این بازی هم همان دقایق اول شروع به فحاشی کردند و تا آخر ادامه داشت اما ناظر می‌گوید چیزی نشنیده! فکر کنم هندزفری داشته و فقط ما این حرف‌ها را شنیده‌ایم.

مصطفی‌وند اضافه کرد: بعد از بازی هم حدود ۵۰ نفر به داخل زمین آمدند که مشکل‌های زیادی ایجاد کردند و نمی‌دانم اگر یکی را با چاقو می‌زدند چه کسی جوابگو بود. ناظر را تاکنون ندیده بودم و هنگامی که محمد موسوی داشت به داور اعتراض می‌کرد بعد از بازی ناظر آمد و آن اتفاقات رخ داد که اگر دخالت نمی‌کرد شاید مشکلی پیش نمی‌آمد.

این والیبالیست لرستانی با بیان اینکه چند لیدر به ما حمله کردند، افزود: کمیته انضباطی برای تیمی که این همه مشکل ایجاد کرده، تذکر کتبی و ۵ میلیون تومان جریمه در نظر گرفته‌اند اما در عوض ما که کاری نکرده‌ایم را نقره‌داغ کرده‌اند. در بازی با خاتم به خاطر ۵۰ گرم تخمه ما را از یک بازی خانگی محروم کردند.

وی یادآور شد: روز بازی فقط چهار مأمور نیروی انتظامی با چند سرباز امنیت بازی را در دست داشتند که کار بنده‌های خدا خیلی سخت و ضعف مسئولان در برگزاری مسابقه مشهود بود.

مصطفی‌وند با بیان اینکه تماشاگران شرایطی را ایجاد کردند که تیم ما عصبی شود، اضافه کرد: ست اول بد بازی کردیم و باختیم و حرفی نداریم اما فیلم بازی را اگر ببینید در ست‌های بعدی داوران در امتیازهای بالای ۲۰ دو پوئن را به ضرر ما می‌گرفتند که در نتیجه خیلی تأثیرگذار بود و اگر اشتباهات داوری و حواشی نبود نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

ملی‌پوش سابق در پایان گفت: قرار بود بازی‌های این مرحله در تبریز برگزار شود اما با فشار تیم ورامین بازی‌ها رفت و برگشت شد و تا حالا که به هدف‌شان رسیده‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *