عجول ها بیشتر قربانی جیب بری می شوند

به گزارش سادس، سرهنگ رضا مؤذن با اشاره به افزایش خریدهای شب عید اظهارکرد: به مردم توصیه می‌کنیم در صورتی که از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، اتوبوس و… استفاده می‌کنند هوشیار باشند و مراقب افرادی که معمولاً با طعنه زدن، چسبیدن یا نزدیک شدن قصد سرقت از آ نان را دارند، باشند.

مؤذن با بیان اینکه جیب بر ها سوژه‌های خود را از میان افرادی که عجله دارند، انتخاب می‌کنند، اظهارکرد: این افراد عموماً دچار دستپاچگی هستند؛ همراه خود بار دارند یا فاقد هوشیاری لازمند و دزدان از این غفلت‌ها سو استفاده می‌کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا همچنین نگهداری وجوه در دست را موجب وسوسه سارقین عنوان کرد و گفت: بعضاً شاهد سرقت مسافر از راننده هستیم که شامل پیشنهاد پول‌های زیاد، مسیرهای طولانی در اوایل شب یا اواخر روز است. این دزدان در طول مسیر قصد ایجاد آشنایی و دوستی با راننده کرده و یا با خوشبو کننده یا نوشیدنی راننده را دچار بیهوشی می‌کنند. خواهش می‌کنیم رانندگان با پیشنهاد مبالغ بالا وسوسه نشوند.

وی که در یک برنامه زنده رادیویی صحبت می‌کرد، ادامه داد: افرادی که برای نخستین بار به وسیله نقلیه یک فرد مراجعه می‌کنند، طبیعتاً نمی‌توانند دوستی و صمیمیت عمیقی با راننده برقرار کنند و حتی متأسفانه شاهد هستیم از سوی راننده نیز یکسری اطلاعات فردی به این افراد داده می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *