خدایی: با مشکلات کشتی آشنا هستم/ اجازه نمی‌دهم فدراسیون اسیر روزمرگی شود


مجید خدایی

پیشکسوت کشتی ایران گفت: از مشکلات کشتی در استان‌ها شناخت کامل دارم و با برنامه وارد می‌شوم.

مجید خدایی در گفت وگو با سادس، در خصوص برنامه‌های خود به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی اظهارکرد: برنامه‌هایم را در مجمع فدراسیون کشتی به صورت مبسوط ارائه خواهم‌داد. برای این سمت، تجربه کافی را دارم. در یک‌سال اخیر در تمام استان‌ها حضور پیدا کردم، با مربیان و مدیران هیات‌های کشتی استانی به گفت وگو پرداختم و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدم. مسائل مالی، مهمترین موضوعی است که همیشه برای فدراسیون مطرح بوده اما اسپانسری هست که همراه من است، با برنامه‌های من موافقت کرده و در نهایت به شرکت در این انتخابات تشویقم کرد و خوشبختانه در صورت انتخاب به عنوان رییس بعدی فدراسیون کشتی، مشکل مالی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید فعالیت‌هایمان در حوزه‌های مختلف را تقویت کرده و آن‌ها را گسترش دهیم. در فدراسیون کشتی باید سبک مدیریت مشارکتی حاکم شود، گردش تجربه از سوی نخبگان در کشتی صورت گیرد، در مجامع بین‌المللی حضور بیابیم و در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشیم. باید استعدادیابی و پشتوانه‌سازی کشتی گیران و مربیان به خوبی انجام گیرد و اعتبار لیگ برتر کشتی نیز باید همانند گذشته بالا باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ تهران در خصوص عملکرد رییس پیشین فدراسیون کشتی ایران، خاطر نشان کرد: رسول خادم زحمات بسیار زیادی انجام داد و در دوران حضور وی چه در بحث جایگاه بین‌المللی و چه در مباحث فنی و کسب مدال موفقیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در کنار این موارد، برخی ضعف‌ها و کمبودها شناسایی شد که با رفع و تقویت آن‌ها ادامه راه باید بهتر شود. خادم در دوره ریاست خود خوب کار کرد اما قطعاً ضعف‌هایی هم داشت. امیدواریم با تقویت و رفع این ضعف‌ها موفقیت‌های بهتری کسب کنیم.

خدایی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در المپیک موفق باشیم، باید با برنامه‌ریزی و منطق و اصول حرکت کنیم. موفقیت در المپیک به صورت مستمر و ادامه‌دار، نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد. کمتر از ۲ سال تا المپیک توکیو وقت داریم و فرصت زیادی نداریم. هرچه سریعتر باید کار آغاز شود.

وی افزود: باید روی آموزش مربیان کار کنیم. توجه به نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پرورش آن‌ها را می‌توان در برنامه بلندمدت ۱۰ ساله جای داد. با برنامه کوتاه‌مدت نمی‌توان موفق بود و فدراسیون هم دچار روزمرگی خواهدشد. خوشحالم که برای مجمع این دوره قهرمانان ملی و باتجربگان حضور پیدا کردند و امیدوارم اعضای مجمع کسی که برنامه بهتری ارائه می‌دهد را انتخاب کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *