یک اختلاس در سمنان/ دو نفر بازداشت شدند


آرم قضایی

دادستان مرکز استان سمنان از دریافت گزارش سازمان بازرسی مبنی بر وجود سو جریان مالی در عملکرد برخی از هیأت‌های ورزشی خبر داد و گفت که دو نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این رابطه بازداشت شده‌اند.

به گزارش سادس، حیدر آسیابی در این باره اظهار کرد: با دریافت گزارشی از سازمان بازرسی مبنی بر وجود سو جریان مالی در عملکرد برخی از هیأت‌های ورزشی و با رصد و جمع آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل‌های صورت گرفته برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.

دادستان سمنان گفت: در حال حاضر پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم و جمع آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده ۱۸۰ قانون آئین دادرسی کیفری، دو نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان راسا جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند.

وی اتهام انتسابی به متهمان را اختلاس عنوان و بیان کرد: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *