دوچرخه‌سوار شاخص ایران به قهرمانی جاده آسیا نمی رود/ اعزام کیفی رکابزنان به ازبکستان


آروین گودرزی

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ هم اعلام کرد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند تیم ملی دوچرخه سواری را در مسابقات جاده قهرمانی آسیا همراهی کند.

محسن سلگی در گفتگو با سادس در پاسخ به این پرسش که تصمیم آروین گودرزی برای حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: آروین گودرزی از ورزشکاران خوب و المپیکی ما است و همیشه به تیم ملی کمک کرده است. من با او تماس داشتم و عنوان کرد با توجه به اینکه در کشور دیگر زندگی می‌کند و تازه به آنجا رفته، برای کار و تحصیلش برنامه ریزی کرده و همچنین با یک تیم باشگاهی هم قرارداد بسته است از این رو با وجود اینکه خیلی دوست داشت به تیم ملی کمک کند اما شرایطش فعلاً مهیا نیست و نمی‌تواند بیاید و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

سلگی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نیامدن گودرزی، صحبتی با میرصمد پورسیدی نداشته که دلیل او برای نیامدن به اردو چه چیز بوده است، تاکید کرد: ما با توجه به سوابق و نتایجی که ورزشکاران داشتند با کسانی که نیامدند صحبت کردیم و آنها دلایل خاص خود را داشتند که البته منطقی نبود. ما سه روز از رکابزنان تست گرفتیم و حتی گفتیم یکی از این سه روز بیایند و تست بدهند اما در نهایت پورسیدی، ناطقی، ساجده سیاحیان و پرستو باستی نیامدند. پورسیدی اعلام کرد با توجه به شرایط زندگی و کاری اش فعلاً نمی‌تواند در اختیار تیم ملی باشد.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نبود نفراتی مثل پورسیدی و گودرزی که می‌توانست حضورشان به تیم ملی کمک کند، آیا این نگرانی وجود ندارد که در قهرمانی آسیا جاده هم ایران شکست بخورد، تاکید کرد: ما در جاده نفرات خوبی داریم مانند سهرابی، صفرزاده، رجبلو، بهنام آرین و در رده امید گنج خانلو و جمشیدیان را داریم. با توجه به اینکه قرار است تیم به صورت کیفی اعزام شود، نگران کننده نیست و البته نبودشان هم بی تأثیر نیست اما چاره‌ای هم نداریم و نمی‌توانیم به اجبار ورزشکار را وارد تیم ملی کنیم.

به گزارش سادس، مسابقات جاده قهرمانی آسیا اوایل اردیبشهت در ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *