تداوم صدرنشینی پتروشیمی در لیگ بسکتبال


هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

در پایان هفته یازدهم لیگ‌برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل حریفش به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

به گزارش سادس، از عصر امروز (دوشنبه) یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ رقابت‌های هفته یازدهم لیگ‌برتر بسکتبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام توانست با پیروزی مقتدرانه مقابل حریف خود به صدرنشینی در این رقابت‌ها ادامه دهد.

در نخستین بازی این هفته دو تیم شیمیدر تهران و پگاه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تا کوارتر چهارم خیلی نزدیک دنبال می‌شد اما در پایان این شیمیدر بود که با حساب ۷۴ بر ۷۱ مقابل حریفش به برتری رسید.

همچنین در دومین دیدار این هفته نیز تیم پتروشیمی‌ بندر امام که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است، میزبان تیم نیرو زمینی ارتش بود که توانست با حساب ۱۱۲ بر ۵۱ مقتدرانه مقابل حریفش به برتری رسیده و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

ذوب آهن اصفهان نیز در سومین بازی هفته یازدهم لیگ‌برتر بسکتبال با نتیجه ۶۷ بر ۴۶ میهمانش پدافند رعد هوایی دزفول را از پیش رو برداشت. در آخرین بازی این هفته هم تیم شهرداری گرگان میهمان خود آویژه صنعت مشهد را با حساب ۸۹ بر ۷۸ شکست داد.

نتایج هفته یازدهم لیگ‌برتر بسکتبال به قرار زیر است:

شیمیدر تهران ۷۴ – ۷۱ پگاه ایران
پتروشیمی بندر امام ۱۱۲ – ۵۱ نیرو زمینی ارتش
ذوب‌آهن اصفهان ۶۷ – ۴۶ پدافند رعد هوایی دزفول
شهرداری گرگان ۸۹ – ۷۸ آویژه صنعت مشهد

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *