تیراندازان همچنان منتظر دعوت‌نامه آلمان/ خرید مهمات ملی‌پوشان از دلال!


تیراندازی معلولان

دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید که اگر اردوی تدارکاتی به آلمان فراهم نشود، مجبور هستند از طریق دلال یا واسطه مهمات را برای ملی‌پوشان فراهم کنند.

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با سادس، در مورد گرفتن ویزا تیم ملی تیراندازی برای حضور در اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان اظهار کرد: تمام تلاش خود را می کنیم، متاسفانه آن طرف به واسطه شروع سال نو میلادی دعوت نامه ها را نمی‌فرستند. ما ثانیه به ثانیه امیدواریم تا دعوت نامه جور شود. از طرفی هم اینانلو با مدیر کمپ هانوفر دوست است و دوستانه پیگیر این موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دعوت نامه نیاید و سفر به هانوفر لغو شود چگونه می‌خواهند مهمات مورد نیاز تیم ملی را برای مسابقات فراهم کنند ،گفت: دغدغه همه همین موضوع است. سعی می کنیم به هر طریقی از دست، از طریق دلال یا واسطه هم که شده مهمات را برای آن ها جفت و جور کنیم تا تمرین و قلقی داشته باشند و بعد به مسابقات دهلی نو بروند.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به مشکلات مالی که در وجود دارد، تعداد نفرات اعزامی به اردوی تدارکاتی هانوفر محدود خواهد بود یا خیر گفت: مطمئن باشید کسی را به این اردو می فرستیم که این اردو بدردش بخورد. اول دعوت‌نامه و ویزاها بیاید بعد هر کسی که لازم باشد برود اعزام می‌کنیم. اصلا نفر اضافی برای تفریح و یا آمادگی عمومی به هانوفر نمی‌فرستیم و فقط برای آمادگی اختصاصی اعزام خواهند شد. نفراتی که بنا است در دهلی نو برای کسب سهمیه المپیک شرکت کنند به هانوفر هم می‌فرستیم.

وی در مورد تعداد نفرات اعزامی گفت: حدود ۱۰ تیرانداز در تفنگ و ۱۰ تیرانداز در تپانچه اعزام خواهیم داشت. حدود ۲۰ نفر به بالا ما در خواست دعوت نامه دادیم. تاکنون هم نشده که از آلمان پاسخ ما را دیر بدهند. ما هم متعجب هستیم که چرا پاسخ ایمیل ها، نامه ها و تلفن های ما را نمی دهند ولی به جد پیگیر هستیم که این سفر صورت بگیرد.

دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی می توانند منتظر پاسخ از آلمان برای دعوت نامه ها باشند، گفت: دیگر دارد دیر می شود. اگر بخواهیم بعد از هانوفر به ایران بیاییم و دو روز استراحت کنیم و بعد به دهلی نو برای مسابقه کسب سهمیه المپیک  برویم دیگر دیر می شود. باید کارها را سریع انجام دهیم البته دست ما هم نیست، اما به هر حال وقتی می بینند ۲۰ مسافر به کشورشان می رود که ۵۰ تا اسلحه دارد دولت اجازه ورود ما را نمی دهد. می‌گوید این همه اسلحه بیاید به کشور برای چه؟!

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *