افتتاح ۸ بیمارستان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: امسال هشت بیمارستان در کشور با ظرفیت ۱۲۰۰ تخت و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

محمدجعفر علیزاده در گفت‌وگو با سادس افزود: در حال حاضر میانگین تخت‌های بیمارستان در کشور به ۲.۸ به ازای هر یک هزار نفر رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به افتتاح بیمارستان‌ها دراستان کهگیلویه و بویراحمد این استان جهش قابل توجهی در شاخص تخت بیمارستانی و رسیدن به میانگین کشوری داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور تصریح کرد: با توجه به احداث بیمارستان خصوصی زاگرس در یاسوج و بیمارستان نرگسی در گچساران، استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری نیز عبور خواهد کرد.

علیزاده عنوان کرد: با احداث این بیمارستان‌ها کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بیمارستان و تخت‌های بیمارستانی جزو استان‌های برخوردار در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این استان در سال ۹۷ توانسته تمامی کمبودهای خود را از دوران گذشته در این راستا جبران کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت ۴۰ سالگرد انقلاب اسلامی تاکنون هشت بیمارستان در کشور با ظرفیت ۱۲۰۰ تخت و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

علیزاده بیان کرد: این بیمارستان‌ها در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و خوزستان بوده است.

وی اضافه کرد: ساخت بیمارستان در شش استان دیگر شامل چهارمحال بختیاری، همدان، مازندران، کرمانشاه، اردبیل و گیلان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *