دیدار مدیر شعب استان کرمان با جلال پور رئیس اسبق اتاق بازرگانی ایران

خواجوئی به همراه گلبادی رئیس شعبه پزشکان، ناصحی مسئول انفورماتیک و ابراهیمی مسئول امورمالی و روابط عمومی مدیریت با محسن جلال پور رئیس اسبق اتاق بازرگانی ایران دیدار کردند.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در راستای معرفی بانک ایران زمین، ارائه خدمات نوین و شناسایی هرچه بهتر بانک به مشتریان خاص درجلسه ای که با محسن جلال پور رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران و مدیرعامل شرکت گسترش بازرگانی ضبط و صادرات پسته که یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های صادرات پسته در ایران است با حضور خواجوئی مدیر شعب استان و مسئولین این مدیریت در محل دفتر مدیریت شرکت برگزار گردید در ارتباط با همکاری بانک و شرکت و همچنین خدمات بانک ایران زمین تبادل نظر شد.
مدیر منطقه در این بازدید که در راستای امر بازاریابی و مشتری مداری صورت پذیرفته بود خطاب به مدیرعامل شرکت اظهار داشت: بانک ایران زمین بانکی خوشنام در فعالیتهای بانکی است که تمامی تعهدات خود را درهمه حال انجام می دهد. و بانک ایران زمین تمایل دارد در راستای اعتلای صنعت این مرز و بوم با تولیدگران و صنعتگران فعال همکاری نماید.
گفتنی است پس از این بازدید و انجام مذاکرات جلال پور رئیس اسبق اتاق بازرگانی ایران و مدیرعامل شرکت گسترش بازرگانی ضبط و صادرات پسته ضمن تقدیر ازعملکرد مطلوب بانک ایران زمین در جهت رضایت مشتریان، خواستارگسترش هرچه بیشتر تعاملات با این بانک شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *