مخالفت فدراسیون کاراته با استعفای رئیس هیات بازنشسته کرمانشاه!


مسابقات سوکیوکوشین کاراته بانوان خوزستان

فدراسیون کاراته با استعفای ناصر محمد صالحی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه مخالفت کرد.

محمدصالحی در گفت و گو باخبرنگار سادس منطقه کرمانشاه در این باره اظهارکرد: چندی پیش در پی اعلام قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیات های ورزشی و در راستای اجرای این قانون نامه استعفا خود را به فدراسیون کاراته ارسال کردم که فدراسیون با آن موافقت نکرد.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در روزهای اخیر و پیش از آنکه فدراسیون جوابی در خصوص استعفایم اعلام کرده باشد، طی حکمی محمد حسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان را به عنوان سرپرست هیات کاراته منصوب کرد.

رئیس هیات کاراته استان تصریح کرد: پس از این انتصاب، محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته اعلام کرد که تازمانی که از سوی شورای حل اختلاف بحث منع بکارگیری بازنشستگان در هیات های ورزشی تعیین تکلیف نشود باید به کار خود در هیات ادامه دهم و با استعفایم مخالف کرد.

وی تاکید کرد: فدارسیون انتصاب سرپرست جدید در هیات کاراته کرمانشاه را رد و عدم موافقت خود با استعفایم را نیز اعلام داشته است.

محمد صالحی عنوان کرد: براین اساس تا ظرف ۱۵ روز آینده که قانون منع بکارگیری بازنشستگان درهیات های ورزشی تعیین تکلیف خواهد شد، به عنوان رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *