سعیدی: پاداش پای سکوی المپیک لندن به محمدپور پرداخت شد/ یک مرحله دیگر واریزی داریم


کیکاووس سعیدی

خزانه دار کمیته ملی المپیک از پرداخت پاداش پای سکوی المپیک لندن به سعید محمدپور خبرداد.

کیکاووس سعیدی در گفت و گو با سادس درباره واریز آخرین مرحله بودجه فدراسیون‌ها بیان کرد: کمیته ملی المپیک یک مرحله واریزی دیگر تا قبل از پایان سال خواهد داشت و البته زمان آن بستگی به شرایط بودجه کشور دارد. هر زمان که تخصیص بودجه مرحله بعد ما ابلاغ شود و بودجه خود را کامل بگیریم، اولویت کمیته ملی المپیک و صالحی امیری این است که بودجه فدراسیون ها را کامل پرداخت کنیم.

او ادامه داد: ما تا پایان شش ماه اول سال ۸۵درصد از بودجه فدراسیون ها را با وجود تنگناهایی که بود، واریز کردیم چون با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی و المپیک جوانان، اولویت با فدراسیون ها بود. ما ۱۵ میلیارد برای اعزام هزینه کردیم که کامل تامین شد. ۲ میلیون دلار ارز تامین کردیم که در اختیار کاروان قرار گرفت و همه پاداش های قهرمانان به موقع پرداخت شد. حتی از مدال آورانی که در بازی های آسیایی رکورد شکنی داشتند هم تجلیل شد.

سعیدی در مورد پرداخت پاداش به سعید محمد پور که بعد از شش سال طلای المپیک لندن را گرفت، تاکید کرد: به محمد پور ۵ هزاردلار پاداش پای سکو ( معادل میزانی که مدال آوران طلای المپیک لندن پاداش پای سکوگرفتند) پرداخت شد.

او در پاسخ به این پرسش که ۷۰میلیون تومان هم کمیته ملی المپیک آن زمان به طلایی های المپیک لندن داد و آیا الان این ۷۰میلیون تومان هم به محمدپور پرداخت می شود؟ تصریح کرد: بررسی می کنیم و اگر حقی باشد هیات اجرایی مد نظر قرار می دهد. نیاز به بررسی دقیق دارد. به هر حال قهرمانانی که زحمت می کشند باید دلگرم شوند و با پشتکار و جدیت برای المپیک ۲۰۲۰ آماده شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *